תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ניהול ביצועי יישומיים ארגוניים ויישומי ענן (Cloud Applications)

לקראת כנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", ה-3 ביוני 2013, ב-East תל אביב

27/05/2013 15:42

ניהול הביצועים והזמינות של יישומים הפכו לעדיפות ראשונה ביחידות מיחשוב ארגוניות, במיוחד כאשר היישום הינו בענן. ביצועי יישומים מקצה לקצה תלויים ביחסי הגומלין המורכבים בין יישומים מרובי שכבות, שרתים ותשתיות הרשת. בעיות ביצועים הינן קשות לאיתור, מאחר ויכולות להיות סיבות רבות למקור הבעיה, כגון בעיות תשתית, בעיות קוד, בעיות קונפיגורציה, מסדי נתונים ועוד.

בכנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", שתקיים NessPRO (קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות) ב-3 ביוני 2013 באולם האירועים East בתל-אביב, יוצגו פתרונות לניהול וניטור ביצועי ישומים (APM), מתוצרת חברת OPNET, המיוצגת בישראל ע"י NessPRO.

"ל-OPNET מגוון רחב של פתרונות APM המציעים שינוי של תבנית החשיבה להבטחת איכות חוויית משתמשי הקצה והבטחת ההמשכיות של פעילות עסקית", אומר רן כהן, מנהל קו מוצרי ניטור וניהול ב-NessPRO. פתרונותיה של OPNET מספקים מענה מקיף לכלל סוגי האפליקציות בארגון ומחוצה לו (SaaS and cloud applications) ועבור כלל משתמשי הקצה, הן בתוך הארגון והן מחוצה לו.

"OPNET מובילה בתחום הנדסת ביצועים של מערכות מידע ויישומים מורכבים המספקים מערך נרחב של יכולות לתמיכה בכל מחזור החיים של היישום. החברה מיישמת ניתוח חכם כדי לשפר את ביצועי היישומים וחוויית משתמשי הקצה".

אחד המוצרים הבולטים של החברה הוא OPNET AppInternals Xpert המספק ראות לעומקם של ביצועי יישומים מורכבים ומרובי שכבות, תוך שילוב של מעקב אחר טרנזקציות עם ניטור של מדדי ביצועי יישומים ומערכות. ניתוח רב מימדי מאפשר קורלציה בין מדדים לניתוח רמת קוד, כדי לבודד ולזהות בעיות במהירות רבה יותר. OPNET AppInternals Xpert מאפשר ניהול ביצועי יישומים (APM) מהדפדפן ל-backend. הוא משלב ניטור חוויית משתמשי קצה עם מעקב אחר טרנזקציות וניטור רכיבי היישום, במטרה לספק לצוותי התמיכה ביישום ולמפתחים את המידע שהם זקוקים לו כדי לזהות במהירות היכן מתרחשות בעיות ולאחר מכן לפתור אותן תוך שיתוף פעולה.

גישת APM-High Definition של OPNET מדגישה רוחב ועומק בניטור, וכוללת ניתוח המזהה דפוסים תוך איתור מידע רלוונטי. ניתן לבצע ניתוח יעיל של מיליארדי טרנזקציות באמצעות טכנולוגיית Big Data. פתרונותיה של OPNET משפרים במידה ניכרת ביותר איתור בעיות, עמידה באמנת שירות (SLA) ומאפשרים למנוע בעיות ולשפר את יעילותה של יחידת המחשב הארגונית.

מוצר נוסף, לדוגמא, הוא OPNET ARX המאפשר מדידה מקצה לקצה של ביצועי וזמינות המערכות הפנימיות, תוך ניטור וניתוח של טרנזקציות SQL, HTTPS ו-HTTP. הפתרון מאפשר ניתוח מלא של פרוטוקול RDP. גרסת ה-AppResponse Xpert SaaS Edition מספקת ניטור חוויית משתמש לאפליקציות Web, כולל אלו הנמצאות בענן, ולאתרי ה-Web הפנימיים והחיצוניים של הארגון. המערכת מספקת מידע אמיתי מפורט על חוויית המשתמש על גבי האינטרנט ועל גבי מכשירים סלולריים חכמים, באמצעות מימשק הניהול של המערכת, הכולל דיווח ודו"חות על ביצועים, ניתוח ברמת מיקום גיאוגרפי, ניתוח סוגי פלטפורמות, זמני השבתה ועוד.

הבנה מקיפה של ביצועי יישומים מקצה לקצה על פני תשתית ה-IT הכרחית לעמידה ביעדי רמת השירות לפני ואחרי ההעברה לייצור. פתרונותיה של OPNET מאפשרים לעשות זאת בצורה מיטבית. ל-OPNET אלפי לקוחות ברחבי העולם ובהם ארגונים עסקיים וממשלתיים, גופים בטחוניים, ספקי שירותי רשת, בנקים ויצרני ציוד רשת.

אירועים קרובים