רוני פרונט, נט-אפ ישראל: "חברות מתמודדות עם העובדה שיש לשמור יותר מידע, לזמן ממושך, עם תקציב מוגבל"

"לא פעם חברות בוחרות פתרונות קטנים מדי, עם יכולות מוגבלות וניהול מאתגר, או פתרונות גדולים מדי, המספקים תמיכה בכמות גדולה של דיסקים ובמחיר יקר יחסית", אמר פרונט, מהנדס מערכות בחברה ● לדבריו, "ההשפעה של התרבות הנתונים בארגונים מובילה לגל חדש של חדשנות עסקית" ● "העולם משתנה - הענן תופס תאוצה ומשנה את תפיסתו של גוף ה-IT המסורתי", הוסיף פרונט

"חברות רבות נאלצות להתמודד עם העובדה שיש לשמור יותר מידע, לזמן ממושך, עם תקציב מוגבל. לא פעם חברות בוחרות פתרונות קטנים מדי, עם יכולות מוגבלות וניהול מאתגר, או פתרונות גדולים מדי, המספקים תמיכה בכמות גדולה של דיסקים ובמחיר יקר יחסית", כך אמר רוני פרונט, מהנדס מערכות בנט-אפ (NetApp) ישראל.

פרונט דיבר בכנס STORAGE&BACKUP2013, שהופק על ידי אנשים ומחשבים ונערך באחרונה במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצועני תשתיות IT. מנחי הכנס היו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי פרונט, "ההשפעה של התרבות הנתונים בארגונים מובילה לגל חדש של חדשנות עסקית. תשתית הנתונים הזריזה והגמישה שלנו באה לענות על צורך זה ומספקת מענה לשלושה אתגרים עיקריים: ניהול נתונים חכם, זמינות נתונים נצחית וכושר הרחבה אינסופי של הנתונים אינסופי. אנחנו מספקים יכולת התרחבות תלת-ממדית, שכוללת הרחבה של ביצועים וקיבולת, כמו גם התרחבות תפעולית. כך ניתן להתחיל בקטן, עם מספר מועט של בקרים, ולהגדיל את אשכול האחסון במקרים שיש גידול מהיר של מרכזי נתונים או כשיש יותר יישומים שצריך להטמיע בזמן קצר יחסית".

הוא הוסיף ש-"העולם משתנה – הענן תופס תאוצה ומשנה את תפיסתו של גוף ה-IT המסורתי. מנמ"רים מחפשים דרכים לשילוב המגמות החדשות במציאת פתרונות לאתגרים חדשים".

בהמשך הצביע פרונט על מגמה שהופיעה באחרונה, אותה כינה מעניינת – "אחסון מוגדר ומנוהל תוכנה (Software Defined Storage). תפיסה זו מאפשרת ניהול נכון יותר של משאבים. פתרונות כמו OpenStack מספקים פתרון קוד פתוח, שמאפשר ניהול ענן ללקוחות או חברות, שמעוניינות לספק שירותי מיחשוב ענן ואחסון המידע. נט-אפ פעילה בפיתוח הפרויקט, ניהול והתממשקות לפתרון והחברה חלוצה באספקת גישה לשירותי קבצים על גבי OpenStack. נט-אפ גם שותפה פעילה עם חברות, המספקות פתרונות ענן רבים בארץ ובעולם".

"בנוסף לניהול וניוד מידע מהענן וחזרה, ארגונים אוספים כמויות מידע גדולות ובמקביל מחפשים ללא הרף פתרונות אחסון עם ביצועים גבוהים ומחיר סביר", ציין פרונט. הוא סיכם באמרו, כי "אנחנו מציעים את פלטפורמת ה-E-Series – פתרון מודולרי, עם ביצועים גבוהים, אמינות גדולה וניצולת אחסון ביחס לשטח רצפה מהיעילים ביותר. הפתרון מיועד למיחשוב עתיר ביצועים (HPC) ול-Big Data, הדורשים יכולת גידול והתרחבות רבות, במחיר תחרותי. כך, אנחנו מסייעים למנמ"ר לבצע החלטה שקולה לפתרון האחסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים