ארה"ב: התאחדות יצרני התקליטים נתפסה עם תכנים לא חוקיים באתרה

RIAA, מהארגונים הגדולים והאגרסיביים בעולם בנוגע לתביעות נגד אתרים המשתפים תכנים לא חוקיים - נתפס עם למעלה מתריסר מופעים של סרט למבוגרים שהוצבו מוכנים להורדה באתר האחסון של החברה ● להערכת טורנט פריק, האתר שחשף זאת, מדובר בפעולה שבוצעה על ידי גורם שביקש להוכיח שניתן לגרום לאתר, לכאורה, להיראות כמשתף לשתף תכנים לא חוקיים

מבוכה קשה ל-RIAA, ההתאחדות האמריקנית של יצרני התקליטים: האתר טורנט פריק (Torrent Freak), שמבצע ניתור קבצי ביטורנט באמצעות פלטפורמת ScanEye, זיהה תכנים לא חוקיים שמקורם באתר האינטרנט של הארגון. RIAA הוא אחד הארגונים הגדולים והאגרסיביים בעולם בכל מה שקשור לתביעות נגד אתרים המשתפים תכנים לא חוקיים, ובעיקר מוזיקה של אמנים הרשומים בארגון.

אנשי טורנט פריק זיהו למעלה מתריסר מופעים של סרט למבוגרים שהוצבו מוכנים להורדה באתר האחסון של החברה. האתר אף הוכיח שחלק מהתזרימים נמצאים באתר כבר למעלה מחודש, ואילו חלקם צורפו בשבועיים האחרונים. עם זאת, חקירה מעמיקה יותר גילתה שלפחות חלק מהקבצים שמורים באתרים אחרים. הם מכילים כחלק משמם המזהה את כתובת ה-IP של שרתי RIAA, וכך למעשה גורמים למערכת לחשוב שמדובר בקבצים ששמורים ב-RIAA בפועל.

עוד גילה האתר שאף אחד מהקבצים לא הורד עד כה בפועל, מה שמצביע על כך שכנראה הקבצים אכן לא נמצאים במקום אליו מצביעה כתובת האינטרנט המצורפת אליהם. להערכת טורנט פריק מדובר בפעולה שבוצעה על ידי גורם שביקש להוכיח שניתן לגרום לאתר, לכאורה, להיראות כמשתף לשתף תכנים לא חוקיים, למרות שהם אינם קיימים בו בפועל – מצב בו RIAA כבר בדרך כלל פונה לבית המשפט כדי לתבוע את בעלי האתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים