תוכן שיווקי

סטיבן האריס, OpenText: "האימייל הוא כלי עבודה נפוץ, אבל כבר אינו טוב מספיק"

כך אמר סטיבן האריס, מנהל איזורי בחברת התוכנה הגלובאלית OpenText, המתמחה בפתרונותEnterprise Information Management, לרגל ההשקה המקומית של הפלטפורמה להעברת המידע והקבצים SecureiX ● ההשקה התקיימה בשיתוף עם חברת MessageNet, משווקת פתרונות OpenText בישראל

28/05/2013 14:24

"האימייל הוא כלי עבודה נפוץ להעברת מידע וקבצים, אבל הוא כבר אינו טוב מספיק. האי מייל כמעט ולא השתנה בעשור האחרון, אך באותו פרק זמן הצרכים של הארגונים התפתחו בצורה משמעותית. החל מרגולציה, שמחייבת ארגונים לאבטח את המידע ולאפשר יכולת לאיחזור המסלול שלו (audit trail), וכלה במשתמשים שמצפים לפתרונות להעברת מידע וקבצים מכול סוג ובכול גודל בקלות ובמהירות", אמר סטיבן האריס, מנהל איזורי בחטיבת Information Exchange בחברת התוכנה OpenText, בראיון משותף עם ירון חממי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת MessageNet. האריס ביקר בישראל לרגל השקת הפתרון החדש SecureiX להעברת מידע וקבצים, שהתבצעה בשיתוף עם MessageNet, המתמחה בהפצה ויישום פתרונות Messaging ותקשורת, ומשווקת פתרונות OpenText בישראל.

סטיבן, מה האתגרים המרכזיים שארגונים מתמודדים איתם בתחום העברת מידע וקבצים?
האתגרים עימם מתמודדים ארגונים מתחלקים לשניים. האחד, אתגרים רגולטוריים, שכוללים דרישות לאבטח מידע רגיש, ויכולת לאיחזור של המסלול שלו (audit trail). והשני, דרישות המשתמשים להעביר במהירות ובקלות קבצים מכול סוג ובכול גודל. באופן מסורתי האימייל שימש להעברת המידע הזה, אבל הזמנים משתנים, והצרכים משתנים איתם, וכיום אימייל לבדו לא מתאים לדרישות אותן מציבים הרגולטורים או המשתמשים. כך לדוגמא, באימייל אין למשתמש דרך לדעת בוודאות שהמייל שנשלח גם הגיע ליעדו, שהוא לא יורט בדרך או עבר שינויים על ידי צד ג', אימייל אינו עובר הצפנה, ואימייל לא מאפשר לך לתחקר את מסלול המידע, audit trail. גם המשתמשים הפכו מודעים לחסרונות של האימייל המסורתי – בעיקר לקושי של העברת קבצים גדולים.

ירון חממי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת MessageNetלאילו ארגונים מתאימה במיוחד הפלטפורמה החדשה SecureiX ומה היכולות המרכזיות שלו?
מדובר על קשת רחבה של ארגונים שנדרשים וצריכים לנהל מידע שמוגדר רגיש או קריטי, בין אם מדובר במידע של הארגון או מידע אודות לקוחותיו. במיוחד אנחנו מדברים על מגזרי הפיננסים, בנקאות, ביטוח, ממשלה, בריאות, טלקום, משפטים (legal), תעשייה ועוד.

הפלטפורמה החדשה SecureiX משמשת כלי לקולבורציה, מבוסס ענן, להעברה של קבצים ומידע. הפתרון מאפשר העברה של קבצים ומידע מכול סוג ופורמט, בצורה מאובטחת, בתוך הארגון ומחוץ לו, עם יכולות אודיטינג, של קבצים גדולים מאוד, במהירות ובקלות, ובצורה אינטואיטיבית למשתמש. הפלטפורמה יכולה לעבור אינטגרציה על תשתיות קיימות, כדוגמת האאוטלוק הארגוני, ולשדרג את יכולותיה.

ירון חממי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת MessageNet, איך אתה רואה את השוק המקומי ואת הקשר שלכם עם OpenText?
כגוף מוביל ובעל ניסיון בשוק הישראלי בתחום הפצה ויישום של פתרונות Messaging, אנחנו מזהים פוטנציאל צמיחה שקיים בשוק. הפוטנציאל נובע מהתגברות הדרישות הרגולטוריות, אך גם בדרישה של ארגונים לאמצעים להעברת מידע בקנה מידה רחב, בקלות ובמהירות, ומבלי להשתמש בטלפוניה המסורתית.

השותפות של MessageNet ו-OpenText היא חזקה ומשמעותית לשתי החברות. אנחנו חולקים חזון משותף להפוך לגורם הדומיננטי בארץ, שיעזור לארגונים לעמוד בתנאי הרגולציה הנדרשים להעברת מידע וקבצים ממקום למקום בכול מדיה, ובצורה מאובטחת, מהירה ונוחה.

שיתוף הפעולה בינינו לא מתמצא רק בשיווק והפצה. אנו גם משמשים כגוף תמיכה טכנית עצמאי בעל הסמכת Accredited Support Partner, והמשמעות היא שיש ברשותנו אנשים ומשאבים טכניים ברמה הגבוהה ביותר לתמיכה בלקוחות.

לפרטים נוספים

אירועים קרובים