תוכן שיווקי

לקראת אירוע | יבמ תציג במונקו פתרונות למסחר חכם – בכירים מישראל יגיעו לכנס

קוקה קולה וכדורגל – בכנס מסחר חכם של יבמ

28/05/2013 14:30

בכירים מענקית הקמעונאות העולמית טסקו, קוקה קולה וקבוצת הכדורגל ווסטהאם, יחלקו את ניסיונם בתחום המסחר החכם בוועידה העולמית של יבמ למסחר חכם, שתיערך באמצע חודש יוני במונקו. שורת חברות ישראליות מובילות בתחומי הקמעונאות, הטלקום ומגזרים נוספים, שולחות לכנס מנהלים בכירים ואנשי טכנולוגיה, על מנת לבחון את יישום הכלים והרעיונות בתחום המסחר החכם גם בשוק המקומי. יבמ עצמה מרכזת בכנס רשימה ארוכה של מנהלים האחראים על היבטים הנוגעים למסחר חכם בתחומי משק ומגזרים שונים ומגוונים.

יבמ תנצל את הכנס להצגת שורת פתרונות חדשים מתקדמים, מחקרי שוק ופרויקטים. אלה, ממחישים את האופן שבו מאפשרים שירותים וטכנולוגיות בתחום המחשוב הקוגניטיבי, ניתוח אנליטי ופתרונות Big Data המוצעים באמצעות ענן ומשלבים כלי מובייל וטכנולוגיות רשת חברתית – לחולל מהפיכה בתקשורת עם לקוחות, להאיץ וליעל את תהליכי שרשרת האספקה, ולתרום לרווחי הארגון.

ביבמ חוזים כי המסחר החכם ישנה במהירות את פני העסקים. רשימת החידושים אותם צפויה יבמ להציג במהלך הכנס כוללת יישום ייחודי של ווטסון, מערכת המחשוב הקוגניטיבית שלה המתקשרת עם הסביבה בשפה טבעית, לצורך תמיכה בניהול התקשרות יעילה יותר עם לקוחות. המערכת מנתחת בזמן אמת את פניית הלקוח, באינטרנט או במוקד שירות, ובוחנת מאגר רחב של חומרים רלוונטיים על מנת למקד את נציג השירות, או להציע תשובות אוטומטיות לפניות למוקד.

בתחום המובייל, משלבת יבמ את טכנולוגיות הפיתוח והבדיקות של Worklight – המפותחות בישראל – יחד עם מוצרי Tealeaf, שנרכשה על ידה, על מנת לאפשר למפתחי יישומים להעריך ולצפות את חוויית הלקוח. במקביל, שילבה יבמ גם בין שרת המסחר האלקטרוני שלה WebSphere Commerce ובין סביבת Tealeaf. יבמ הציגה גם מהדורות לעולם המובייל לכלי ניהול הרכש Emptoris, לתחום השיווק הדיגיטאלי, לניתוח אנליטי של שימוש ב-Web ולשרת מסחר אלקטרוני.

במסגרת מחקרי השוק שלה, ניתחה יבמ לעומק את התוצאות הנולדות מאימוץ כלי בינה עסקית בשירותם של מנהלי רכש בארגונים הצביעה על יתרון ברור לעסקים המפעילים כלים כאלה. סקר אחר, לגבי תהליכי האימוץ של טכנולוגיות Big Data במסגרת מאמצי השיווק, מעלה כי מנהלי שיווק מצליחים נוטים יותר להתאים את היצע השירותים והמוצרים שלהם בזמן אמת ולעדכנו על פי צורכי הלקוח, תוך שימוש במדיה חברתית ובערוצי מובייל.

לקוחות בולטים של יבמ, ובהן יצרנית היוגורט דנונה, חברת הקוסמטיקה ל'אוריאל וענק הביטוח Security First כבר הציגו יישומים מתקדמים העושים שימוש בטכנולוגיות אנליטיות ובניתוח Big Data של יבמ לייעול תהליכי הרכש, התאמת תמהיל המוצרים ופישוט הטיפול בתביעות.

אירועים קרובים