קון לונג, ZL Technologies: "התוכן הארגוני נדרש לפתרונות ארכוב וניהול המקבילים ל-ERP 2.0"

"הצורך בכך נובע מזה שבעוד שבעבר, ניהול התוכן הארגוני היה פשוט וטיפל רק במידע מובנה, באחרונה חלו שתי התפתחויות: התוכן תפח להר של מידע ובנוסף, נדרש לטפל גם במידע בלתי מובנה", אמר לונג, מנכ"ל ומייסד החברה ● הוא התייחס לאתגרים הניצבים בפני המנמ"רים כיום ואמר, כי "מחד, הם צריכים לטפל בנפחי המידע העצומים, תוך מענה לשלל רגולציות ותקנות, ומנגד, עליהם לנתח את המידע הקיים ממילא, כך שהוא יספק ניתוח צופה פני עתיד וככזה - יביא לערך עסקי"

"בעבר, ניהול התוכן הארגוני היה פשוט וטיפל רק במידע מובנה. באחרונה חלו שתי התפתחויות: התוכן תפח להר של מידע ובנוסף, נדרש לטפל גם במידע בלתי מובנה. מה שארגונים נדרשים לו כיום בעולם ניהול וארכוב התוכן הוא המקבילה של ERP 2.0", כך אמר קון לונג, מנכ"ל ומייסד ZL Technologies, בראיון לאנשים ומחשבים.

לונג, סיני בעל אזרחויות אמריקנית וקנדית שגדל בהודו ויש לו שורשים ביפן, הגיע לישראל לרגל חתימה על הסכם ייצוג בלעדי בארץ של מוצרי החברה על ידי בינת תקשורת מחשבים. הוא השתתף אתמול (ג') בכנס ותערוכת Bynet Expo 2013 בגני התערוכה בתל אביב.

מהם האתגרים בפניהם ניצבים מנמ"רים כיום?
"יש בפניהם אתגר כפול: מחד, הם צריכים לטפל בנפחי המידע העצומים, תוך מענה לשלל רגולציות ותקנות. מנגד, עליהם לנתח את המידע הקיים ממילא, כך שהוא יספק ניתוח צופה פני עתיד וככזה – יביא לערך עסקי.

ניהול מידע לא מובנה הוא אתגר משמעותי, עימו מתמודדים כיום ארגונים בגדלים שונים, כיוון שהיקף ומגוון המידע מקשה על איתורו בשעת הצורך. בנוסף, דרישות רגולטוריות ומשפטיות המוטלות על החברות מצריכות תיעוד תהליכי עבודה פנימיים ושליפה מהירה של מידע ממגוון מאגרים. לפיכך, נדרש פתרון שמאפשר ליישם אסטרטגיה לניהול מידע, שתאפשר עמידה בהוראות הגופים הרגולטוריים, תוך המשך פעילות עסקית ללא הפרעה.

בין לקוחותינו נמנה NARA (ר"ת National Archives and Records Administration), הגנזך הלאומי האמריקני, שהנפיק את התקן המחמיר DoD 5015 – תקן שקובע כיצד יש לטפל, לארכב ולנהל מסמכים של גופי ביון וביטחון. כל הסוכנויות הפדרליות מחויבות לו. אנחנו בין הגורמים היחידים שעונים לתקן זה".

ככלל, מהי ZL Technologies ואילו פתרונות היא מציעה?
"ZL Technologies היא חברה פרטית, קמה ב-1999 ומונה 100 עובדים. בעשור האחרון היא פיתחה שורה של פתרונות ארכוב תוכן חסכניים ויעילים לארגונים גדולים. בין לקוחותיה נמנים טויוטה (Toyota), וולס פארגו (Wells Fargo), אורקל (Oracle) ו-AIIState Insurance.

הפתרון הראשון שסיפקנו היה ב-2002 ונועד להלום את הרגולציות. ב-2005 הנפקנו פתרון לטובת בעיות משפטיות. ב-2008 הבאנו לעולם מוצר העונה על הצורך לשמירה דיגיטלית של מסמכי תאגידים. בשנה שעברה הוצאנו לשוק פתרון נוסף, שמטרתו לסייע לארגונים לנהל את המידע הלא מובנה שלהם: מיילים, קבצים, מסרונים, מידע חזותי, מידע ברשתות החברתיות והודעות מיידיות. זאת, לצד הטיפול ב-Big Data. כרגע אנחנו מספקים פתרון למידע הבלתי מובנה. בעתיד נדע לספק פתרון המשלב בין המידע המובנה לבלתי מובנה.

אנחנו מספקים פתרונות ארכוב של מסמכים לארגונים, כאשר בניגוד לפתרונות ארכוב אחרים, הפלטפורמה שלנו, Unified Archive, לא שומרת מספר עותקים של התוכן הדיגיטלי לשימוש במערכות השונות של הארגון, אלא מאפשרת לעשות שימוש בעותק בודד, הנגיש מכל אותן מערכות. שיטת ארכוב זו מקטינה את היקף שטחי האחסון הנדרשים, מאיצה את תהליכי חיפוש התוכן בארגון ומצמצמת את הסיכון הכרוך בניהול התוכן.

Unified Archive מציע שליטה מרבית על מאגר מידע אחוד, שניתן להרחבה לכל מידע בלתי מובנה, בכל גודל. המוצר מאפשר חיפוש בכל שפה ומצטיין במהירות שליפת מידע גבוהה ביותר".

מה אתה צופה לגבי פעילותה של החברה בישראל בקרוב?
"אני צופה היקף מכירות משמעותי בשוק הישראלי השנה וב-2014, בין השאר במגזרים הממשלתי, הציבורי והביטחוני, וכן במגזרי הבריאות, ההיי-טק והתעשייה".

לדברי דני ביליצקי, סמנכ"ל מכירות אגף המיחשוב ב-בינת תקשורת מחשבים, "ההתמודדות עם כמויות המידע והמורכבות של עידן ה-Big Data מהווה אתגר גדול. ארגונים שיידעו לנצל טוב יותר את המידע יוכלו לנסוק לגבהים חדשים. הטכנולוגיה של ZL נותנת פתרון אמיתי לניהול המידע הבלתי מובנה בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים