סאפ מאחדת את היצע הפתרונות שלה בענן עם פלטפורמת SAP HANA

השילוב של SAP HANA בפתרונות הענן של סאפ, שתשמש כבסיס להם, יאפשר לחברה להציע מערכת שלימה בתחום ● היצע פתרונות הענן המאוחד של סאפ מציע מגוון אפשרויות פריסה: במרכז הנתונים של הארגון, בענן ציבורי, בענן מנוהל או בסביבה מעורבת

סאפ (SAP) הודיעה, כי תאחד את שירותי הענן שלה עם פלטפורמת SAP HANA, כך שתציע מערכת שלימה לענן..SAP HANA אף תשמש בסיס לכלל היצע פתרונות הענן של החברה. על פי סאפ, הגישה המשולבת הזו תאפשר לחברות בכל הגדלים ליהנות בענן מגמישות, יותר אפשרויות בחירה ועלות נמוכה יותר, הנדרשת כדי לספק את החדשנות שתוביל לצמיחה בכלל הפעילות העסקית שלהן.

בכדי לספק גמישות מרבית ואת העלות הנמוכה ביותר של הבעלות (TCO), היצע פתרונות הענן המאוחד של סאפ מציע מגוון אפשרויות פריסה: במרכז הנתונים של הארגון, בענן ציבורי, בענן מנוהל או בסביבה מעורבת, ובכך לסייע לענות על הצרכים המשתנים של כל ארגון. בעזרת SAP HANA, יתאפשר ללקוחות היקף מרבי בכל פתרונותיה בענן, לרבות יישומים ספציפיים לפעילויות העסקיות השונות בארגון, רשת עסקית בענן, פתרונות שיתוף חברתי וסביבת ענן מנוהלת עבור SAP HANA.

לדברי ביל מקדרמוט וג'ים הגמן-סנבה, המנכ"לים המשותפים של סאפ, "עם SAP HANA  כבסיס לכל היצע הפתרונות שלנו בענן, אנחנו מקדמים את הערך העסקי בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים