LG הציגה נקסוס 4 לבן ושחררה רמזים לגבי הנקסוס 5

פרט לצבע, הגרסה הלבנה של נקסוס 4 אינה שונה מזו השחורה, בניגוד להערכות שפורסמו ● LG לא הציעה כל הסבר לפער של חצי שנה בין השקת הנקסוס 4 השחור לזה הלבן ● לגבי הנקסוס 5 מסרה החברה, כי "אנחנו לא עובדים עליו כרגע, אבל זה לא אומר שאנחנו דוחים את האפשרות שנשיק אותו בעתיד"

מה היא מתכננת הפעם? LG

חצי שנה אחרי שהשיקה את הנקסוס 4 (Nexus 4) השחור, השיקה LG את "חברו" הלבן. לא מדובר במכשיר חדשני, חלוצי או מהפכני, ואפילו לא לבן לחלוטין, אלא רק ב-60%. החלק הקדמי הזכוכיתי, שכולל את המסך, הוא שחור, ורק שוליו והפאנל האחורי שלו הם לבנים.

LG לא הציעה כל הסבר לפער בין השקת הנקסוס 4 השחור לזה הלבן, בהתחשב בעובדה שמלבד הצבע, אין שוני בין המכשירים. עם זאת, לא מדובר בחברה היחידה שחוותה בעיות עם ייצור מכשיר לבן – לאפל (Apple) זה קרה ב-2010, עם ייצור הגרסה הלבנה של iPhone 4. המכשיר השחור יצא לשווקים ביוני אותה שנה, והגרסה הלבנה שלו הייתה אמורה להגיע לאחר חודש. החודש המדובר הפך לשמונה חודשים וה-iPhone הלבן יצא לשווקים בפברואר 2011.

זהות התכונות בין הגרסאות הלבנה והשחורה של הנקסוס 4 בולטת לנוכח ההערכות ש-LG תשפר את הסוללה. כמו כן, היא לא הוסיפה קישוריות LTE, המסך נשאר כשהיה – LCD בגודל 4.7 אינץ' ברזולוציה של 1280X768 פיקסלים, המצלמה אותה מצלמה – שמונה מגה פיקסל, והמעבד הוא אותו סנאפדרגון S4 פרו.

הנקסוס 4 השחור, שהושק בסתיו האחרון, זכה להצלחה כשנמכר בחנות של גוגל (Google) תמורת 250 דולרים ללא חוזה עם מפעילה. יתירה מזאת, בתחילה התקשו שתי החברות לעמוד בביקוש למכשיר.

המכשיר הלבן יגיע קודם כל להונג קונג וכמה שבועות לאחר מכן ישווק גם בצפון אמריקה, באירופה ובמזרח התיכון. LG לא הודיעה האם הוא יימכר ישירות בחנות Google Play ומה יהיה מחירו.

לצד השקת הנקסוס 4 הלבן, מנהלי LG התייחסו לנקסוס 5, שעורר כמה תהיות. בראיון לאתר הולנדי אמר סגן נשיא אירופה לסלולר בחברה, וון קים, כי "הנקסוס 4 הוא הצלחה גדולה, למרות בעיות הייצור שלנו ושל גוגל. מכל מקום, איננו זקוקים שוב להצלחה שיווקית". עוד הוא סיפר של-LG לא היה עניין מיוחד בייצור מכשירים שמריצים גרסה נקייה של אנדרואיד (Android). "אין כל ערך מוסף מבחינתנו לעשות מכשירים בלי המעטפת שלנו", אמר.

דבריו אלה פורשו על ידי המדיה כאילו לחברה אין עניין בייצור הנקסוס 5, אולם זו פרסמה הצהרה לפיה "מה שאמר וון קים הוא שכרגע אנחנו לא עובדים על נקסוס 5, וזה נכון, אבל זה לא אומר שאנחנו דוחים את האפשרות הזאת".

מוקדם יותר החודש נערכה פגישה בין נציגי LG וגוגל שדנה במפת הדרכים של שיתוף הפעולה בין שתי החברות. גוגל הייתה מרוצה מהצלחת הנקסוס 4 וייתכן שהחברות החליטו לשתף פעולה שוב, בייצור המכשיר הבא בקו הנקסוס. מכל מקום, גוגל לא צפויה להשיק סמארטפון נקסוס חדש לפחות עד אוקטובר או נובמבר השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים