מנכ"ל אפל, טים קוק, לא מודאג מצניחת מניות החברה: "תמיד עלינו על מדים ויצאנו לקרב"

נלחמנו נגד מיקרוסופט ודל, ואנחנו לא חוששים להילחם גם מול סמסונג ואנדרואיד, אמר קוק ● הוא הכחיש שאפל איבדה את היתרון על מתחרותיה והמעיט מחשיבותם של האיומים התחרותיים שצצו באחרונה

הצניחה בשערן של מניות אפל (Apple) מדאיגה אולי משקיעים בוול-סטריט, אך מנכ"ל החברה, טים קוק, לא רואה בה עדות לכך שהחברה איבדה את היתרון על מתחרותיה. בנאומו בוועידת D11 דחה קוק את הטענות שהתחזקות מעמדה של סמסונג (Samsung) והפופולריות הגואה של מכשירי האנדרואיד (Android) מעידים על בעיה מהותית מבחינתה של אפל.

וולט מוסברג, אחד ממנחי הוועידה, תהה האם אפל בצרות וקוק השיב על כך: בהחלט לא!"

לדבריו, "אפל מכרה ברבעון האחרון 85 מיליון יחידות של מכשירי iPhone ו-42 מיליון יחידות של מחשבי iPad. מה שחשוב עוד יותר מהיקף המכירות הוא שהלקוחות אוהבים את המכשירים הללו. שיעורי שביעות הרצון גבוהים ביותר ושיעורי השימוש, כפי שהם באים לידי ביטוי בתעבורת האינטרנט, עולים על חלקנו מבחינת נתח השוק".

"מנקודת המבט שלי, כמי שנמצא תקופה ארוכה באפל, ולא כמנכ"ל, תמיד היו לנו יריבים מוכשרים", הוסיף קוק. "נלחמנו נגד מיקרוסופט (Microsoft) ואנחנו עדיין נלחמים נגדה, בעיקר בשוק המחשבים האישיים. נלחמנו גם נגד יצרניות חומרה שנחשבו לרבות עוצמה, כמו דל (Dell). תמיד עלינו על מדים ויצאנו לקרב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים