סיטריקס מקימה סניף מכירות בישראל – בשלב זה ללא מנהל מקומי

הסניף מוקם בימים אלה וימנה כמה אנשי מכירות ● הקמת הסניף לא תפגע בקבוצת אמן, נציגת סיטריקס בישראל, ואף צפויה להעמיק את שיתוף הפעולה ביניהן ● גורם המקורב לחברה אישר את פרטי הידיעה וציין, כי הקמת הסניף הישראלי מעידה על החשיבות שסיטריקס רואה בשוק המקומי

סיטריקס (Citrix) מקימה סניף מכירות בישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. הסניף מוקם בימים אלה, ובשלב זה לא ימונה לו מנהל פעילות והוא ימנה רק כמה אנשי מכירות.

יצוין שסיטריקס העולמית מיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי קבוצת אמן. היא מוכרת בעיקר פתרונות וירטואליזציה, שחוסכים משאבי מיחשוב לארגונים. לקבוצת אמן ניסיון רב עם פתרונות החברה, שמיושמים בארגונים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים רבים בישראל.

פתרונותיה של סיטריקס הם בעולמות המיחשוב הווירטואלי, הניידות ומיחשוב הענן, והם מסייעים לחברות לספק לעובדיהן שירותי IT כשירות על פי דרישה (IT as a Service) ותמיכה בעובד הנייד. יותר מ-100 מיליון משתמשים ברחבי העולם מסתמכים על מוצרי החברה בבניית סביבות IT פשוטות וחסכוניות יותר. כמו כן, סיטריקס מספקת פתרונות וירטואליזציה של יישומים על גבי שרת ה-Citrix XenApp.

בשבוע שעבר דירגה גרטנר (Gartner) את סיטריקס במקום השלישי בריבוע הקסם לתחום תוכנות לניהול רכיבים ניידים (MDM – ר"ת Mobile Device Management). על פי חברת המחקר, ההתמקדות של סיטריקס היא מיחשוב ענן ורק באחרונה היא פנתה לעולם הנייד, עם ההשקה של מוצר לתחום והרכישה שבוצעה בשנה שעברה של אחת ממובילות השוק, Zenprise.

לאנשים ומחשבים נודע, כי בעקבות פתיחת הסניף הישראלי לא יחול שינוי במעמדה של קבוצת אמן והיא תמשיך להיות המפיצה והמטמיעה של מוצרי סיטריקס בארץ. נהפוך הוא, הקשר בין הקבוצה לסיטריקס צפוי להעמיק בעקבות הקמת הסניף והפעילות בארץ צפויה להתגבר.

גורם המקורב לחברה אישר את פרטי הידיעה וציין, כי הקמת הסניף הישראלי מעידה על החשיבות שסיטריקס רואה בשוק המקומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים