תוכן שיווקי

הסתיים בהצלחה מחזור נוסף של סדנת פלטינום מבית ג'ון ברייס מכללת היי-טק ואנשים ומחשבים – קורס בניית אסטרטגיית Mobile ארגונית – הלכה למעשה

29/05/2013 15:21

מחזור נוסף של סדנת בניית אסטרטגיית Mobile ארגונית – הלכה למעשה מבית ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים הסתיים בימים אלו. הסדנה הועברה בהנחייתו של אילן אלתר, מנכ"ל ובעלים של AlterNet ובעל ניסיון של מעל ל-10 שנים בהקמת יישומי Mobile, כיהן כסמנכ"ל מערכות מידע ופיתוח בחברת האינטרנט הסלולארי הראשונה בישראל בה היה חלק מצוות ההקמה, ניהל את אגף שירותי ערך מוסף בחברת פלאפון וכן ניהל פרויקטי מיחשוב ואינטגרציה בהיקפים רחבים בארץ ובעולם. בעל תואר מוסמך מהטכניון. במסגרת הסדנה, נסקר נושא ה-Mobile על כל היבטיו: התפיסה, היישומים, הטכנולוגיות התומכות, חשיבות ממשק המשתמש וחווית המשתמש וכן המודלים העסקיים החדשניים.

לדברי אילן אלתר, "עולם ה-Mobile סובב אותנו בכל שעות היממה. ארגונים רבים נכנסו לעולם זה ללא בניית אסטרטגיית מובייל ארגונית כוללת. כתוצאה מכך ארגונים אלו מצאו את עצמם משקיעים בפלטפורמת ה-Mobile סכומי כסף רבים שאינם תורמים באופן ישיר להגדלת הכנסות הארגון או לחילופין, להקטנת הוצאותיו. כיום ארגונים מבינים שיש להסתכל על ערוץ ה-Mobile ועל היכולות הייחודיות של המכשיר הסלולרי כדוגמת המצלמה, ה-GPS והחישנים הנוספים הקיימים במכשיר הסלולאר, כערוץ שיווקי הפונה ישירות ללקוח, ומאפשר את הגדלת הכנסות הארגון".

עוד הוסיף אלתר, "בארגונים רבים קיימים שלל מכשירי קצה המחוברים למערכות הארגוניות ויוצרים פירצת אבטחת מידע לארגון. לעובדים קיימת היכולת להוציא מסמכים קריטיים אל מחוצה לו, מבלי שמנהלי אבטחת המידע יוכלו להגן על המידע הארגוני. מערכות ה-MDM הקיימות כיום נותנות פתרון חלקי ביותר לבעיה ויתרה מזו ארגונים רבים שרכשו מערכות MDM ומשלמים עליהם תשלומים חודשיים, לא משתמשים ביכולות המערכת עקב חוסר באסטרטגיית מובייל ארגונית כוללת. על האירגונים לפעול למניעת זליגת מידע ממכשירים סלולאריים כדי שה-IP הארגוני לא ימצא את דרכו אל מחוץ לארגון".

בין משתתפי הסדנה, נכחו אנשי שיווק, מקבלי החלטות המעורבים בפעילות הדיגיטל של הארגון, מאפייני מוצר, מנהלי IT, מנהלי טכנולוגיה, מהנדסי מערכת, אנשי פיתוח ומנהלי פרויקטים. גם הפעם, הביעו המשתתפים שביעות רצון גבוהה מאוד בפגישת הסיום של הסדנה. לדבריהם, קיבלו בסדנה ידע וכלים שיסייעו להם במהלך עבודתם היומיומית.

בוגרי קורס בניית אסטרטגיית Mobile ארגונית - הלכה למעשה, מבית ג'ון ברייס מכללת היי-טק ואנשים ומחשבים

לדברי ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס מכללת הי-טק, סדנה זו מועברת במחזוריות גבוהה וזוכה שוב ושוב לשבחים רבים על ידי המשתתפים, בזכות היכולת להציג תמונה רחבה של עולם ה-Mobile יחד עם כלים מעשיים בעלי ערך מוסף מידיי. לדבריו, אילן אלתר, מתוקף תפקידו כאיש מקצוע מנוסה ומוביל בתחום ה-Mobile, מביא עימו לסדנאות אלו ניסיון מעשי רב ועשיר מעולמות תוכן מגוונים ומרתקים, בשילוב סיפורי לקוח רבים, עובדה אשר הופכת את חווית הלמידה למרתקת אף יותר.

בעקבות הצלחת המחזור האחרון, צפויה להיפתח סדנה נוספת. לפרטים נוספים אודות סדנאות 4×4 ניתן לפנות לכרמית ג'אן בטלפון 03-7330733 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים