תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Aternity מרחיבה את תמיכתה בניטור חוויית משתמשים בשירותי ענן

החברה הכריזה על ניטור חבילת שירותי הענן של מיקרוסופט Office 365 ● לקראת כנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", ה-3 ביוני 2013 ב-East תל-אביב

29/05/2013 15:44

Aternity, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, הרחיבה את תמיכתה בניטור חוויית משתמשים בשירותי ענן, והכריזה על ניטור חבילת שירותי הענן של מיקרוסופט Office 365. פתרונותיה של Aternity יוצגו בכנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", שתקיים NessPRO ב-3 ביוני 2013 באולם האירועים East בתל-אביב.

הפתרון לניטור שירותי ענן – Aternity for Cloud – מספק תובנה ייחודית לגבי ביצועי ישומים מבוססי ענן. הפתרון מאפשר לראות את חוויית משתמשי הקצה, לפרטי פרטים.

Aternity מאפשרת ניתוח של חוויית משתמשי הקצה בכל הקשור לניהול רמת השירות של שירותי IT הניתנים במיקור חוץ. הדבר מקנה לארגון שלושה יתרונות מרכזיים:

•    ניהול אמנת שירות (SLA) ממוקד משתמש – מאפשר אימות ביצועים וזמינות של כל הטרנזקציות, כפי שחווים אותם המשתמשים, תוך זיהוי חריגים ובדיקת מילוי ההתחייבויות החוזיות.

•    ניהול IT פרואקטיבי ממוקד משתמש – זיהוי ובידוד של המשתמשים הסובלים מבעיות וניתוח אוטומטי של הסיבות לבעיות. הדבר מפחית באופן משמעותי את הזמן הממוצע של ההתאוששות (MTTR) ואת השיבושים הנגרמים לעסק, הן לגבי Office 365 והן לגבי ישומי ענן אחרים.

ניהול מאוחד של חוויית משתמש קצה – הפתרון של Aternity מנטר את כל הטרנזקציות העיסקיות הן בארגון והן בענן ומאפשר קבלת תמונה אחידה על חוויית המשתמש. התוצאה הסופית היא יישומים מהירים יותר, פרודוקטיביות גדולה יותר של משתמש הקצה וירידה משמעותית בהפרעות הנגרמות לעסק.

"Aternity מאפשרת לארגונים לנטר ביצועים, שימוש, ומדדי אמנת שירות של יישומים, מנקודת המבט של משתמשי הקצה והאופן שבו הם חווים שירותי ענן", אמר טרבור מץ, נשיא ומנכ"ל Aternity. "באמצעות Aternity for Cloud, הלקוחות והשותפים שלנו מפיקים תועלת רבה עוד יותר מניהול חוויית משתמש קצה, בכל מקום, ביישומים קריטיים לפרודוקטיביות עסקית, ללא תלות בדרך ובמקום שבהם הם נגישים".

במסגרת הכנס "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות" יוצגו פתרונותיה של Aternity לניטור חוויות משתמש גם ביישומים ניידים ויישומים המותקנים בעסק. "ל-Aternity יכולות פורצות דרך בתחום ניטור חוויית המשתמש והיא מאפשרת למנהלי המיחשוב בארגון לחוש את חוויית המשתמש בין אם המשתמשים נמצאים בעבודה, בבית או בתנועה", אמר מוטי לוי, מומחה טכנולוגיות APM ב-NessPRO.

NessPRO מתמחה ומובילה בשוק בנושא מתן פתרונות למנהלים ומנמ"רים בתפעול מערכות ה-IT. "כמובילי שוק אנו נדרשים להתאים את הטכנולוגיה לצרכים המשתנים של הלקוחות בכלל זה סביבות מיחשוב בענן. NessPRO תציג בכנס את ניסיונה ואת המתודולוגיה שפיתחה להתאמה אופטימלית של פתרונות ITSM לחברות וארגונים", אמר עמית ארמוזה, מנהל חטיבת מערכות ארגוניות ב-NessPRO.

אירועים קרובים