דיווחים: סמסונג תציג בחודש הבא מכשיר גלקסי S4 מיני

החברה עתידה להציג באירוע שיתקיים ב-20 ביוני בלונדון גרסה מוקטנת של מכשיר הדגל שלה, יחד עם מכשירים נוספים בקווי הגלאקסי והאטיב - כך על פי ידיעה שפרסם הוול-סטריט ג'ורנל ● ככל הנראה, בעקבות הפרסומים סמסונג החליטה להוציא היום הודעה רשמית על השקת המכשיר ● "בהמשך לביקוש חסר התקדים של ה-גלקסי S4, רצינו לספק עוד אפשרויות עם מכשיר הגלקסי S4 מיני, עם מראה ותחושה זהים לגלקסי 4", ציין ג'יי-קיי שין, מנכ"ל ונשיא חטיבת תקשורת ניידת ו-IT בסמסונג

הידיעה עודכנה לאחרונה ביום ה', 15:10

סמסונג (Samsung) עתידה להציג את מכשיר הגלקסי S4 מיני באירוע השקה שנקבע ל-20 ביוני – כך על פי דיווח ב-וול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

בידיעה מצוטט אדם המקורב לנושא שאומר, כי ה-S4 מיני יהיה קרוב לוודאי אחד מכמה מוצרים שתציג סמסונג בחודש הבא בלונדון. בהזמנות לאירוע הדגישה סמסונג את קווי הגלקסי והאטיב שלה, אך לא פירטה דבר באשר לקשר ביניהם לאירוע עצמו.

קו מכשירי האטיב של החברה כולל מחשבים ניידים וטאבלטים המריצים את מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) וסמארטפונים שמופעלים על בסיס חלונות פון 8 (Windows Phone 8).

במקרה או שלא, סמסונג פיזרה רמזים על בואו המתקרב של המיני. בתחילת השבוע חשף אתר TGspot הישראלי, כי אתר היישומים הבריטי של סמסונג הציג את הגלקסי S4 ואף תמונה שלו ומספר מוצר, אולם מיד לאחר הפרסום נעלם המכשיר מהרשימה באתר.

הפרטים באשר ל-S4 מיני אינם ידועים, אך ההערכות מדברות על גרסה של מכשיר עם מסך קטן יותר, של 4.3 אינץ' לעומת ה-5 אינץ' של הגלקסי S4, מעבד 1.6 ג'יגה-הרץ, מצלמת שמונה מגה-פיקסל וככל הנראה תג מחיר נמוך יותר.

עדכון
אם בעקבות הניחושים בעיתונות העולמית ואם מסיבה אחרת, סמסונג החליטה לפרסם הודעה רשמית על השקת סמסונג גלקסי S4 מיני.

"בהמשך לביקוש חסר התקדים של ה-גלקסי S4, רצינו לספק עוד אפשרויות עם מכשיר הגלקסי S4 מיני, עם מראה ותחושה זהים לגלקסי S4, גם עבור שימוש קומפקטי ופרקטי," מציין ג'יי-קיי שין, מנכ"ל ונשיא חטיבת תקשורת ניידת ו-IT בסמסונג.

לעומת מסך ה-5 אינץ' של ה-S4, המיני הוא בעל מסך 4.3 אינץ' מסוג qHD Super AMOLED. משקלו 107 גר' והוא מכיל מעבד כפול ליבה במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ. המצלמה האחורית שלו היא ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל, והקדמית היא ברזולוציה של 1.8 מגה-פיקסל.

מכשיר הגלקסי S4 מיני יתמוך גם הוא בתכונות האינטואיטיביות שהוצגו במכשיר ה-S4, כמו Sound&Shot לאחסון קול וצליל יחד עם התמונה ברגע שהיא מצולמת, או Panorama Shot לצילום תצוגה מלאה.

אפליקציות נוספות במכשיר כוללת, בין היתר, את אפליקציית ה-S Travel, המספקת מידע על נסיעות וממליצה על היעד הבא, ואת אפליקציית ה-Story Album, המאפשרת לאחסן תמונות באופן אוטומטי על גבי פורמט חכם. כל התמונות המצולמות באמצעות מכשיר ה-S4 מיני נאספות ונשמרות באופן אוטומטי על פי ציר הזמן, תיוג גיאוגרפי או אירוע מסוים.

עוד כולל ה-S4 מיני את פונקציית Group Play, המאפשרת להאזין לאותה המוסיקה או לשחק באותם המשחקים בו זמנית יחד עם חברים. באמצעות פונקציית ה-ChatON ניתן לשוחח עם כמה משתתפים ולהוסיף לשיחה אנימציות, סרטוני וידיאו או הקלטות אודיו.  פונקציית ה-S-translator מאפשרת תרגום מיידי בקול או בטקסט על גבי יישומיים כמו דוא"ל, הודעות טקסט ו-ChatON.

המכשיר אף יכול להפוך לשלט רחוק המתפעל את מערכת הבידור הביתית, כולל הטלוויזיה, הממיר, נגן ה-DVD ואפילו המזגן. בנוסף, ניתן ליהנות מתוכן טלוויזיוני מגוון בשידור חי, ומה-VOD בהתבסס על מידע עשיר המסופק ע"י EPG (ר"ת (Electronic Program Guide.

המכשיר יהיה זמין בשני צבעים – לבן ושחור, ויגיע בשלוש גרסאות – 4G LTE, 3G HSPA ו-3G Dual Sim. סמסונג לא הודיעה מה יהיה מחירו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים