מיקרוסופט השיקה את השלב הראשון בחיבור בין לינק לסקייפ

משתמשי שתי פלטפורמות התקשורת האחודות של החברה יכולים מעתה להוסיף אנשי קשר של סקייפ ללינק - ולהיפך ● בכך באפשרותם לבצע שיתוף נוכחות וליזום שיחות קול ומסרים מיידיים בין שתי הפלטפורמות ● לעומת זאת, ככל הנראה, קישוריות וידיאו בין לינק לסקייפ לא תתאפשר לפחות עד אמצע 2014

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה אמש (ד'), כמובטח, את השלב הראשון בשילוב של שירותי התקשורת שלה – לינק (Lync) וסקייפ (Skype).

בהתאם להודעת החברה, משתמשי שני השירותים האלה יכולים מעתה להוסיף אנשי קשר מכל אחד מהם לשני. בכך באפשרותם לבצע שיתוף נוכחות וליזום שיחות קול ומסרים מיידיים בין שתי הפלטפורמות. לעומת זאת, ככל הנראה, קישוריות וידיאו בין לינק לסקייפ לא תתאפשר לפחות עד אמצע 2014.

כדי לאפשר את השילוב הזה צריך אדמיניסטרטור של לינק לאפשר קישוריות לינק-סקייפ בשרתי לינק או בפורטל שלה. לפי פוסט שפורסם אמש בבלוג של צוות לינק, אם יישום לינק לחלונות (Windows) ול-לייב מסנג'ר (Live Messanger) כבר עובד אצל המשתמש, הוא לא צריך לבצע צעדים נוספים על מנת ליצור את הקישוריות בין לינק לסקייפ.

משתמשי לינק יכולים לתקשר עם סקייפ באמצעות גרסאות 2010 או 2013 של לינק, כולל כל אחת מתוכנות הקליינט הסלולריות בגרסאות 2013. לעומתם, על משתמשי סקייפ להיכנס לאתר של השירות ולעדכן ממנו את תוכנת הקליינט שלהם לגרסה האחרונה לפלטפורמה הספציפית בה הם משתמשים. כרגע נתמכות רק הגרסאות לחלונות ול-Mac Desktop.

בנוסף, קישוריות לינק-סקייפ תוכל להתקיים עבור משתמשי סקייפ עם אנשי קשר בלינק רק אם הם יירשמו לחשבון באמצעות חשבון מיקרוסופט (מה שהיה בעבר חלונות לייב ID).

לפי הודעתה של מיקרוסופט, "בקרוב" יתמכו בקישוריות גם חלונות 8 (Windows 8), חלונות פון 8 (Windows Phone 8), לינוקס (Linux) ופלטפורמות ניידות אחרות.

לינק היא פלטפורמה של מיקרוסופט לתקשורת אחודה למשתמשים עסקיים שכוללת מסרים מיידיים ארגוניים, שיחות VOIP ויכולות ועידה. סקייפ היא הפלטפורמה של החברה לתקשורת אחודה לצרכנים פרטיים. בסוף השנה שעברה איחדה מיקרוסופט את הצוותים של שתי הפלטפורמות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים