מוטורולה תשיק טלפון חכם שייוצר בארצות הברית

החברה, שפעם הייתה יצרנית דומיננטית של טלפונים סלולריים, מבקשת לשוב ולהסתער על השוק הלוהט והתחרותי של המכשירים הניידים ● המכשיר החדש, שמכונה Moto X, ייוצר במפעל בטקסס ועל פי המנכ"ל, דניס וודסייד, יושק בסתיו הקרוב

מוטורולה

מוטורולה (Motorola) מתכוונת להשיק טלפונים חכמים חדשים מתוצרת ארצות הברית – כך אמר אמש (ד') המנכ"ל, דניס וודסייד. הוא אישר בכך את ההערכות לפיהן החברה, שפעם הייתה יצרנית דומיננטית של טלפונים סלולריים, מבקשת לשוב ולהסתער על השוק הלוהט והתחרותי של המכשירים הניידים.

חברת מוטורולה, שנרכשה על ידי גוגל (Google) ב-2012 תמורת 12.5 מיליארד דולרים, הפסידה בהדרגה נתחי שוק לאפל (Apple) ולסמסונג (Samsung), והמכשירים החדשים מתוצרתה זכו בשנים האחרונות לקבלת פנים פושרת. המכשיר החדש, שמכונה Moto X, ייוצר במפעל בטקסס, בשטח של קרוב ל-50 אלף מ"ר, שבו יועסקו 2,000 בני אדם החל מאוגוסט הקרוב.

וודסייד אמר בוועידה שערך הבלוג AllThingsD בפאלו ורדה, כי הוא "משוכנע למדי שהמוצרים יושקו בסתיו הקרוב". לדבריו, המכשירים החדשים יציעו יתרונות הנובעים מההתמחות של מוטורולה בניהול חיישנים בעלי צריכת חשמל נמוכה במיוחד, דוגמת מדי תאוצה וג'ירוסקופים, שמזהים הקשרי שימוש ומכבים רכיבים שאינם נחוצים באותו רגע כדי להאריך את חיי הסוללה.

הוא הוסיף שמהנדסי מוטורולה תכננו גם מעבדים שמסייעים להפחית את צריכת הכוח, אך לא הרחיב בפרטים על כך.

יצוין שההכנסות של מוטורולה ירדו ברבעון הראשון של השנה ל-1.02 מיליארד דולרים בהשוואה ל-1.51 מיליארד ברבעון האחרון של השנה שעברה. ההפסד התפעולי שרשמה מוטורולה הסתכם ב-271 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים