תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | רד האט מקדמת את הטכנולוגיה ומפת הדרכים של OpenStack Enterprise הארגונית והקהילתית שלה

תוכנית מאמצים מוקדמים של Red Hat OpentStack ויצירת קהילת Open Source RDO יעזרו ללקוחות לממש את היתרון של חדשנות המקודמת ע"י הקהילה

30/05/2013 15:00

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח (מפיצה רשמית בישראל: מטריקס), הכריזה על עדכונים לטכנולוגיות ולמפת הדרכים של OpenStack הארגונית והקהילתית שלה, כולל הקידום של היצע Red Hat OpentStack שלה עם תוכנית מאמצים מוקדמים (Early Adopter Program) והזמינות של RDO.

RDO הנה הפצה של OpenStack הנתמכת ע"י הקהילה, אשר רצה על Red Hat Enterprise Linux, Fedora ונגזרות שלהן.

בנוסף הכריזה רד האט על רשת שותפי תשתית ענן Red Hat OpentStack, שהנה אקו-סיסטם גלובלית של שותפי טכנולוגיה ושירותים שיעזרו להאיץ את האימוץ של פתרונות תשתית ענן של רד האט.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, יוון וקפריסין, אומר כי באוגוסט 2012 הודיעה רד האט על זמינות מהדורת צפייה מוקדמת של הפצת Red Hat OpentStack שלה המבוססת על מסגרת OpenStack הפופולרית, עבור בנייה וניהול של ענני תשתית כשירות (IaaS) פרטיים, ציבוריים והיברידיים.

בכך סיפקה רד האט את השלב הראשון בתכניותיה להפצת OpenStack היחידה בתעשייה שמוכנה לפעילות בארגון, עם תמיכתה המסחרית עתירת הפרסים של רד האט, אקו-סיסטם של יצרני חומרה ויישומים מוסמכים, והובלה באספקת ענני קוד פתוח אמינים עבור ארגונים ברחבי העולם הדורשים פתרונות ותמיכה ברמה ארגונית.

עתה מודיעה רד האט כי הפצת Red Hat OpentStack שלה התקדמה שלב לתוכנית מאמצים מוקדמים  המבוססת על מהדורת Folsom הקהילתית, לה רד האט הנה תורמת קוד ארגונית השנייה בגודלה. במהדורת קהילת OpenStack.org העדכנית ביותר, Grizzly ששוחררה בחודש אפריל, הפכה רד האט לתורמת קוד ארגונית הגדולה ביותר.

Red Hat OpentStack  מספקת לארגונים בסיס עבור בניית ענן IaaS פרטי או ציבורי לעומסי עבודה גדולים בעלי יכולת ענן, ומאפשרת ללקוחות למנף טכנולוגיות OpenStack תוך שמירה על אבטחה, יציבות ומוכנות ארגונית של פלטפורמה הבנויה על Red Hat Enterprise Linux.

השקת קהילת קוד פתוח RDO
RDO, הנגישה מיידית, הנה הפצה נתמכת קהילה, המסופקת ללא תשלום, של OpenStack הרצה על Red Hat Enterprise Linux, Fedora ונגזרותיהן. היא מציעה חוויית OpenStack טהורה משודרגת, עם המהדורה היציבה העדכנית ביותר של OpenStack.org  – ארוזה, משולבת וקלה לפריסה על פלטפורמת רד האט.

Openstack.redhat.com מציעה את ההזדמנות לאינטראקציה עם משתמשים אחרים של OpenStack בפלטפורמות רד האט, לשיתוף ידע ובניית קיבולת. RDO מביאה את רכיבי הליבה של OpenStack כמו גם פרויקטים עבור תזמור יישומי ענן, וניטור ומדידת משאבים. ההתקנה קלה עם כלי ההתקנה PackStack שפותח ע"י רד האט.

יניב ליבוביץ מציין כי למשתמשי Red Hat Enterprise Linux ונגזרותיה, יש עכשיו מקום בו הם יכולים לקבל חבילות רשמיות של התוכניות העדכניות ביותר המשוחררות ע"י פרויקט OpenStack, עבור הפלטפורמה לבחירתם.

בריאן סטיבנס, CTO וסגן נשיא עולמי להנדסה ברד האט, אמר: "OpenStack מייצגת דוגמא אידיאלית של חדשנות בענן המקודמת ע"י הקהילה, ורד האט מחויבת להביא מודל של מעבר מקהילה-למנוי סביב טכנולוגיית OpenStack המיועדת להגדיר IT  מחדש. אנו תומכים באקו-סיסטמם של OpenStack דרך פיתוח תוכנה ומעורבות קהילה, ואנו שמחים להמשיך לקדם טכנולוגיות אלה עם הקהילה דרך RDO ועבור לקוחותינו הארגוניים עם ההתקדמות בהפצת Red Hat OpentStack היום".

אירועים קרובים