תוכן שיווקי

שיחה עם גיל ברטור, מנהל אזורי למדינות ישראל והבלקן, A10 Networks

30/05/2013 15:15

מהי חברת A10 Networks ובאילו תחומים היא עוסקת?
חברת A10 Networks הנה מובילה טכנולוגית בתחום Application Delivery Networking, מסייעת לארגונים בכל הגדלים להאיץ, לייעל ולאבטח את היישומים שלהם. חברת A10 נבחרה לאחת החברות הפרטיות אשר גדלות בקצב המהיר ביותר באזור צפון אמריקה (דלויט). בנוסף, נבחרה שנתיים ברציפות כחברת החומרה המצטיינת בארה"ב כאשר באמתחתה זכיות טכנולוגיות נוספות שמעידות על מצויינות טכנולוגית כבסיס עיקרי לחברה. החברה ממוקמת בעמק הסילקון בסן חוזה, מעסיקה למעלה מ 500 עובדים עם יותר מ 22 משרדים בעולם וכ-2,500 לקוחות.

מה מטרת A10 Networks?
המטרה העיקרית הנה לפשט את תחום ה-ADC ולהנגישה לארגונים בהיבט המורכבות הטכנולוגית, הפעלה ושימוש ידידותיים תוך שימור השקעה מתמשך. בקיצור A10 מאפשרת לארגונים מכל הגדלים להטמיע את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בצורה הטובה ביותר מבלי להידרש לכ"א מיוחד ולהשקעה ראשונית גדולה.

למה לארגונים לבחור בטכנולוגיה של A10 Networks למול התחרות?
ישנם מספר יתרונות מובנים בטכנולוגיה של A10 למול התחרות, כאשר אחד העיקרים הנו השיפור הדרמטי בביצועים ע"ג פלטפורמת ה-AX, פלטפורמת הדגל של החברה, הודות לשימוש בטכנולוגיית 64-ביט המיושם הן בפלטפורמת החומרה ובמערכת ההפעלה (Advanced Core OS). החברה השכילה לפתח כבר בתחילת הדרך את כל התכונות והיכולות הטכנולוגיות ע"ג 64 ביט ע"מ לאפשר לארגונים להשיג ביצועים משופרים עם תמורה מירבית להשקעה בטכנולוגיה של A10.

הביצועים המשופרים מושגים בנוסף ע"י שימוש בטופולוגיה חדשנית של כרטיסי חומרה יעודיים (SSD, FPGA) אשר תפקידם להאיץ את הביצועים. כמו כן, כל פלטפורמות AX בנויות עם מרחב זיכרון שיתופי אשר נועד להאיץ את פעולת החישובים ולתת שיפור ביצועים באופן דרמטי בניגוד למתחרים אשר משתמשים בשכפול הטבלאות והמידע לשאר מרחבי הזכרון.

איך היתרונות הטכנולגים שציינת מתורגמים ליתרונות בשטח?
בעזרת טכנולוגיה פורצת דרך, חברת A10 הצליחה להשיג Gbps150 בפלטפורמתU 1. פתרונות החומרה של A10 מתוכננים בצורה שאינם תופסים מקום רב בחוות האיחסון והשרתים, וכמו כן, הארכיטקטורה הפנימית של החומרה בנויה באופן שצריכת החשמל הינה נמוכה בשל front to back colling מה שהופך את הפלטפורמה למוצר ירוק וידידותי לסביבה.

מה יכולות אבטחת המידע המצויים בטכנולוגיה של A10?
הפלטפורמות החזקות של A10 מסוגלות להפעיל וליישם בארגונים את תכונות ה-WAF, DDOS, SSL Offload, Application Access Management מבלי פגיעה דרמטית בביצועים וזאת על ידי כרטיסי חומרה ייעודים לפתרון. מיכוון שחברת A10 פיתחה את יכולות אבטחת המידע מהבסיס למעלה אל תוך טכנולוגיית 64 ביט היא השיגה הרמוניה רבה יתר בין רכיבי המערכת זאת בניגוד לחברות המתחרות שרכשו את הטכנולוגיה מחברות אחרות ע"י מיזוג ותפרו/התאימו אותה לתוך המוצרים הקיימים.

מה סדר גודל של עלות לרכישה של פתרונות A10?
הפילוסופיה של מנכ"ל A10 networks, לי צ'אן, דוגלת בפישוט של הטכנולוגיה תוך הסרה של מחסומים פיננסים למול הארגונים, ע"י אי גביית תשלום עודף עבור תכונות, דאליבא A10, בסיסיות. תכונת איזון עומסים גלובלי (GSLB), פיירוול האפליקטיבי ברשת (WAF), ניתוב עומסים לקווים (LLB) וזיהוי לקוח לכניסה לארגון (AAM) קיימים מהיום הראשון בפלטפורמות A10 וניתנים להפעלה והטמעה מבלי שעל הלקוח יושת הצורך להמציא תקציב נוסף לרכישתן וכמובן שגם אין צורך לשלם שרות בעבורן. עקב החדשנות הטכנולוגית, היעילות הטופולוגית, מדיניות האי-תשלום בעבור תכונות והיציבות של פלטפורמות 10A  העלות הכוללת (TCO) של ארגונים תרד בצורה דרמטית.

מה תגיד ללקוחות שחוששים לרכוש טכנולוגיית A10 עקב התביעה של Brocade?
אני שמח להודיע ששתי החברות הגיעו להסכם מחוץ לכותלי בית-המשפט והודעה יצאה ברוח הדברים הנ"ל בתאריך ה-21 למאי 2013. אבל בלי שום קשר לעניין המדובר, הלקוחות בכל מקרה ובשום מקרה לא נפגעו והאיתנות הפיננסית של החברה נשארה איתנה כתמיד.

מהו המגזר שהחברה פעילה בו ביותר?
חברת A10 מוכרת למעלה מ-50% לשוק הטלקום העולמי ועם זכיות בחברות ענק כגון: מיקרוסופט, T-mobile ,Go Daddy, NTT, לינקדין ורבים אחרים. בתחום שימור והמרת כתובות גרסה 4 לגרסה 6 (CGNat) יש ל-A10 מובילות שוק. בפרואר השנה אריקסון הכריזה על A10 כפלטפורמה הנבחרת ללקוחותיה ברחבי העולם.

מי מייצג את חברת A10 בישראל?
לאחרונה מונה מפיץ חדש בישראל, חברת זברה, שאנו מאמינים שביכולתה לתרום להתפתחות חברת A10 בישראל. במקביל אנו בתהליך בחינה של חברות אינטגרציה שיוכלו למנף את טכנולוגיית A10.

אירועים קרובים