תוכן שיווקי

לקראת אירוע | עמית ארמוזה, NessPRO: "הערך המוסף שלנו הוא בהצעת פתרונות המבוססים על יכולת לשילוב ומימוש טכנולוגיות מובילות המביאה להישגים מהירים"

30/05/2013 15:35

מאת הילל יוסף

"אנו מייצגים שורה של מוצרים לניהול, תפעול, שליטה ובקרה בתחום ה-IT, ומספקים למנמ"רים את הערך המוסף המיטבי לשליטה ובקרה (שו"ב) על ה-IT", כך אומר עמית ארמוזה, מנהל חטיבת השו"ב ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות. ארמוזה התראיין לקראת כנס שעורכת NessPRO, תחת המוטו "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות". הכנס ייערך ב-3 ביוני 2013 באולם האירועים East בתל אביב.

"ניהול אפליקציות ושירותים ארגוניים הכרחי בעולם דינמי המשתנה באופן תדיר" מציין ארמוזה. תפיסת התפעול הנפוצה נכונה, אך הטכנולוגיה דרשה תשומות גבוהות שהובילו ל-'תקרת זכוכית' מבחינת יכולת המימוש. כתוצאה מכך, חברות ויחידות IT שבחנו יחס עלות-תועלת בתחום השליטה והבקרה, גילו שהוא נמוך. גם אם פרוייקטים מסתיימים בהצלחה, התחזוקה והמעקב אחר שינויים טכנולוגיים תכופים, הנדרשים כתוצאה מאילוצים עיסקיים, גורמים לירידת תוצרים, עד לנטישה כמעט מוחלטת. הפתרון שאנו מציעים היום ללקוחות יכול להשלים או לשמש כתחליף לניהול המסורתי של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב".

"NessPRO מייצגת ומטמיעה בישראל את המוצרים הטובים בתחומם בתחום השו"ב ומספקת מעטפת פתרונות למימוש המאפשר ניהול של סביבת ה-IT וניהול של כל סביבות המחשוב בארגון – לוגיות ופיסיות, בתצורת מחשוב ענן ובאתרי הלקוח" אומר ארמוזה. "המוצרים, רובם ככולם, הינם מוצרים מובילים על פי חברות המחקר".

תפקידה של NessPRO הוא לא רק שיווק המוצרים, אלא גם בניית פתרונות על ידי שילוב ביניהם. כך, לדוגמה, היא משלבת בין מוצרי Evolven, לניהול שינויים ותצורה של סביבות עבודה בארגון, לבין הפתרונות מבוססי הענן של ServiceNow, המיועדים למיכון של פעילויות מיחשוב ארגוניות. השילוב בין מוצרים אלו מהווה קפיצת דרך הנותנת מענה לדינמיקה ולסיבוכיות הגדלה של מערך המיחשוב הארגוני. ניתן להבין מה השתנה ומה משמעות השינוי באמצעות ניתוח הכמות הגדולה של שינויים (כולל שינויי תצורה) המתבצע ע"י המערכת של Evolven, יחד עם מיכון וניהול תהליך השינוי בעזרת המערכת של ServiceNow. למעשה, באמצעות שילוב הטכנולוגיות הנ"ל, מספקת NessPRO ללקוח פתרון מקצה לקצה של ניהול השינויים, הן בהיבט התהליכי והן בהיבט הטכנולוגי.

"חברה נוספת אותה אנו מייצגים היא Neebula, אשר מפתחת פתרונות לניהול שירותים עסקיים (BSM) עבור סביבות מרכז נתונים (Data Center) דינמיות", אומר ארמוזה. "המערכת מסוגלת לזהות ולמפות את התשתיות התומכות בשירותים עסקיים באופן אוטומטי ולהשתמש במפה זו לניהול השירות, הן בהיבט התפעולי השוטף והן בהיבט הכספי".

"בכנס נציג גם את מערכת Aternity – מערכת לאיסוף וניתוח מידע על הביצועים וחוויית המשתמש בתחנות הקצה", מוסיף מנהל חטיבת השו"ב ב-NessPRO. "המערכת מודדת באופן אוטומטי ביצועי יישומים בתחנות הקצה, דבר המאפשר לספק תמונה מלאה לגבי השימוש ביישומים השונים – מי משתמש, באיזה יישום ובאיזה מודול של היישום, זמן השימוש הממוצע ועוד. המוצר מאפשר ליצור דו"חות בזמן אמת על שימוש בתוכנות, ולחסוך בהוצאות רישוי על ידי מדידת השימוש בפועל ביישומים שונים. ניתן גם למדוד רמת שימוש עפ"י מחלקות, יחידות עסקיות או כל חלוקה אחרת שנדרשת כדי לזהות את המשתמשים המדויקים וליחס להם את עלות השירות".

חברה נוספת שתוצג בכנס של NessPRO היא נוליו הישראלית, אשר מיוצגת על ידי NessPRO ונרכשה לאחרונה ע"י חברת CA. נוליו משווקת מוצר לניהול גרסאות תוכנה. החברה מציעה פתרון ל-Application Delivery Suite ומסייעת לארגונים להצליח בעולם בו ההתפתחויות הן מהירות והתשתיות הופכות להיברידיות ומורכבות.

"הערך המוסף שלנו הוא שילוב של  טכנולוגיות אלה שהטמעתן מביאה להישגים מהירים בסביבת ה-IT", מסכם ארמוזה. "אנו מייצגים את כל מחזור החיים של מוצרים אלו, מהטכנולוגיה ועד התמיכה וההטמעה. שוק מוצרי הניהול והתפעול של ה-IT הולך וגדל, ואנו צופים צמיחה בפעילותנו בתחום זה".

אירועים קרובים