גם חיות מחמד צריכות גאדג'טים

פנס לייזר חדש ינסה לגרום לחתול שלכם "ללכוד" את תבנית הלייזר - ו-ודאי לגרום לו לישון שעות נוספות על השעות הרבות שהוא רגיל אליהן ● פעמון חדש לכלבים, ששמיש בפרט אם הם לא נובחים הרבה, יוכל לסמן לכם מתי הכלב רוצה לצאת לטיול - ומתי הוא רוצה להיכנס הביתה

אוהבים את חיות המחמד שלכם? בטח! אז למה שלא תפנקו גם אותן בגאדג'טים אלקטרוניים למיניהם, כמו שאתם מפנקים את עצמכם? במיוחד נכון הדבר אם יש לכם חיית מחמד פעילה במיוחד, שזקוקה כל הזמן שתעסיקו אותה במשהו.

הנה, למשל, פנס לייזר מיוחד, שמקרין תבניות אור אקראיות בחדר, שידהימו אפילו את החתולים הכי מנומנמים. תוכלו גם ליצור תבניות משלכם או להתאים את טווח ההקרנה של האורות. הפנס מופעל באמצעות סוללות.

לאחר שתרכשו את הפנס, FroiiCat Bolt, תמורת 20 דולרים, תוכלו להחזיק אותו ביד או להניחו על משטח, וליהנות מן החתול שלכם – שיסתער, יילחם וינסה לצוד את תבניות הלייזר המסעירות. סביר שאחר כך הוא יהיה כל כך עייף אחר כך, עד שיצליח לישון עוד כמה שעות, בנוסף על ה-20 ביממה שהוא רגיל להן.

והנה גם משהו לכלבים: פעמון כלבים, שיכול להיות נחמד אם הכלב שלכם לא נובח הרבה. מנגד, יכול להיות שבשל כך, הדרך היחידה לדעת שהוא "צריך" היא לגלות את השלולית בפתח הדלת. מדובר בחיישן שמוצמד לדלת, מופעל על ידי זרבובית הכלבלב שלכם ומחובר אלחוטית לפעמון – שיכול להימצא בכל מקום שאתם נמצאים בו בבית. כך תוכלו לדעת מתי הוא מבקש לצאת ומתי הוא רוצה להיכנס הביתה. המוצר אף כולל הוראות מפורטות כיצד לאמן את הכלב להשתמש בו, ואפילו מקום לתקוע בו ביסקוויט, כדי לסייע בתהליך הלמידה. תמורת כ-28 ליש"ט, הגאדג'ט הזה יוכל להפוך את הכלב שלכם לגאה ואתכם למאושרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים