תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דדי דבורסקי, מנהל NessPRO: "אנו משלבים ותק וניסיון עם חדשנות טכנולוגית"

לקראת כנס NessPRO, "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות", 3 ביוני 2013, אולם האירועים East, תל אביב

02/06/2013 15:34

מאת הילל יוסף

"אנו בוחנים בקפידה את המוצרים אותם אנו מביאים ארצה. עם ותק מצטבר של שלושה עשורים, לצד חדשנות טכנולוגית המקפידה להיות בחוד החנית, אנו מספקים למנמ"רים את הערך המוסף המיטבי", כך אומר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות. דבורסקי התראיין לקראת כנס שעורכת NessPRO, תחת המוטו "ניהול ותפעול IT בקלות ובפשטות". הכנס ייערך ב-3 ביוני 2013 באולם האירועים East בתל אביב.

"בשלוש השנים האחרונות הרחבנו את סל הפתרונות המוצע ללקוחותינו", אמר דבורסקי. "ההיצע כולל פתרונות לניטור ולניהול מערכות עסקיות, לצד פתרונות לניהול תהליכים חוצי ארגון – כמו ניהול תצורה, ניהול מלאי וניהול שינויים".

"בעבר הפתרונות אותם הצענו ללקוחות היו בשיטת הרישוי הקלאסי", ציין דבורסקי. "באחרונה, עם התפתחות מיחשוב הענן לצורותיו, המוצרים אותם אנו מכניסים לסל שלנו נעים בכיוון הענן. הבחירה שלנו בפתרונות הללו מוכיחה את עצמה, מאחר ומדובר במוצרים הטובים בכל תחום ותחום בעולם ה-IT. ההוכחה לכך היא העובדה שאותן חברות, בהן בחרנו באופן עצמאי, התחברו בינן לבין עצמן ועשו אינטגרציה בין המוצרים השונים. כך אנו יכולים להציע ללקוחות מוצרים משולבים ה-'מדברים' זה עם זה".

"הקמנו מעבדה בה אנו מארחים את הלקוחות והם באים ורואים כיצד הפתרונות חיים ועובדים – גם בתצורת מיחשוב ענן וגם במודל הרישוי הקלאסי", הוסיף דבורסקי. "אנו רואים כי נושא מיחשוב הענן הוא בתחילת הדרך בשוק הישראלי. כעת היישום של הענן הוא בעיקר במגזרי היי-טק וחברות ההזנק. אני מעריך כי בשנתיים הקרובות מוסדות ממגזרים נוספים, דוגמת המגזר הפיננסי או הביטחוני, ייכנסו אף הם לתחום זה".

"כל המוצרים שאנו מטמיעים בשוק מגלמים בתוכם את ערך החדשנות", אמר דבורסקי. "חרטנו על דגלנו תמיד להיות צעד אחד קדימה לפני השוק. יש לנו מומחים אשר יודעים ללוות את הלקוחות ביישום הפתרונות הללו".

"הטמענו את הפתרונות החדשניים שלנו כבר במגזרי הממשלה והתעשייה", ציין דבורסקי. "אני מעריך כי השנה ובשנה הבאה הפתרונות הללו יוטמעו במגזרים נוספים. כאשר הם יחליטו על תצורת ענן, אנו נהיה שם, ערוכים ומוכנים לקראתם".

"הטכנולוגיות אשר יוצגו בכנס מייצגות את הדור החדש של הפתרונות, הזוכים להתעניינות גוברת והולכת בעולם כיוון שהם מספקים מענה חדשני וממוקד בתצורה המתאימה ביותר ללקוח – במודל ענן או באתר הלקוח. הם עונים לאחד האתגרים המשמעותיים הניצבים בפני המנמ"רים: אלה נדרשים לדעת את האמת היחידה – מהי רמת השירות אותה הם מספקים", הוסיף דבורסקי.

"למרות ששוק ה-IT אינו מצוי בפריחה גדולה הרי שהנושא חי ומעניין את המנמ"רים", אמר דבורסקי. "הם מבינים כי בשוק תחרותי הם חייבים לספק שירות יעיל ללקוחות הארגוניים הפנימיים שלהם. במחצית הראשונה של השנה הייתה התעניינות רבה במוצרים שלנו. לאור הפיילוטים ומה שנמצא בצנרת, אני מעריך כי היישומים ימומשו במחצית השניה של השנה".

"אנו בנס שוקדים להרחיב את סל הפתרונות שלנו, ולא רק ב-NessPRO", סיכם דבורסקי. "נס טכנולוגיות מרחיבה את סל הפתרונות ומביאה מומחים בתחומי ה-IT השונים. נס, בהנהגתו של נשיא ומנכ"ל החברה עופר שגב, שמה דגש על פתרונות שמפיקים את המיטב מעולמות הטכנולוגיה כשהמטרה היא להביא ערך עסקי רחב ללקוחותיה בתחומי הפעילות האסטרטגיים אליהם הם פונים".

אירועים קרובים