בנק הפועלים השיק אפליקציה חדשה לניהול החשבון

האפליקציה החדשה, המותאמת למכשירי iPhone ואנדרואיד, כוללת תוספות רבות ושיפורים בממשק המשתמש, ותהיה זמינה עד סוף יוני ● היישום מאפשר גישה מהירה למגוון שירותים בעלי ערך מוסף, כמו תצוגת בנקטים או סניפים הקרובים למיקומו הגיאוגרפי של המשתמש, בהתממשקות לתוכנת הניווט במכשיר של המשתמש ● מירב ספקטורובסי-ששון, מנהלת אגף לבנקאות ישירה: "האפליקציה מייצרת התאמה פרסונאלית לכל לקוח ומציגה לו את עולם התוכן הבנקאי מנקודת מבטו"

בנק הפועלים משדרג את יישום הסלולר שלו לניהול החשבון, והוסיף לו אפשרויות רבות נוספות ושיפור ממשק המשתמש – התואמים את האפשרויות המתקדמות של מכשירי הסלולר העכשוויים. היישום המשודרג יהיה זמין בחנויות היישומים בסוף החודש.

היישום פותח במחלקת ה-IT של הבנק במשך כחמישה חודשים, והוקדש לכך צוות של תשעה אנשים. יצוין, כי היישום כרגע מתאים למכשירי iPhone ואנדרואיד (Android) בלבד, והתאמתו לחלונות פון (Windows Phone) תישקל בהתאם לרמת החדירה של מערכת זו לשוק הישראלי. "בהמשך לאפליקציית ה-iPad שהושקה לפני כשנה", ציינה מירב ספקטורובסי-ששון, מנהלת האגף לבנקאות ישירה, "הדור הבא של אפליקציית ניהול החשבון בסלולר מבסס שפה בנקאית חדשה, המייצרת התאמה פרסונאלית לכל לקוח ומציגה לו את עולם התוכן הבנקאי מנקודת מבטו ובאופן שבו הוא מורגל לצרוך אותו ברשתות החברתיות".

"המהלך החדש", לדבריה, "נועד להרחיב את קהל המשתמשים באפליקציות הסלולריות של הבנק ולשפר את חוויית המשתמש, כולל שדרוג והרחבה של אפליקציית ניהול החשבון בסלולר והתאמתה למגמות העכשוויות בתחום העיצוב, השפה, חוויית הגלישה ויכולות המכשירים החכמים החדשים".

מירב ספקטורובסי-ששון, מנהלת האגף לבנקאות ישירה בבנק הפועלים. צילום: פלי הנמרהשינויים ביישום המשודרג מתבטאים בעיקר בשיפור חוויית המשתמש – אם במתן אפשרות של גישה קלה לכל עולמות התוכן הבנקאיים, לנתונים הפיננסיים החשובים ולביצוע פעולות מכל מסך במהירות, ואם בשיפור התצוגה, המשלבת אלמנטים גרפיים תלת ממדיים ועיצוב מיוחד, המדגים בצורה ויזואלית מצבים שונים בחשבון.

היישום מותאם אישית לכל לקוח ומציג את המידע העדכני והחדש ביותר במבט ראשון, מיד עם כניסתו לחשבון. בנוסף, היישום מאפשר גישה מהירה למגוון שירותים בעלי ערך מוסף, כמו תצוגת בנקטים או סניפים הקרובים למיקומו הגיאוגרפי של המשתמש, בהתממשקות לתוכנת הניווט במכשיר של המשתמש, שחזור סיסמת כניסה לחשבון, שירות משיכת מזומן ללא כרטיס, הודעה על אובדן כרטיס, ועוד.

אבי כוכבא, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיות והמיחשוב בבנק, ציין כי "היישום פותח  בתפישה אחידה למערכות ההפעלה השונות של מכשירי הסלולר, תוך ניצול היכולות הטכנולוגיות של מכשירי הסמארטפון. כל זאת כדי לאפשר ללקוח חוויה אופטימאלית איכותית".

אבי כוכבא, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיות והמיחשוב בבנק הפועלים. צילום: פלי הנמרלדבריו, היישום פותח "בארכיטקטורת SOA, כלומר נבנה תווך רב ערוצי, המחבר בין מערכות הליבה המסורתיות של הבנק ובין הערוצים השונים השואבים את הנתונים ממערכות הליבה ומפעילים שירותים שונים. "היתרונות של הגישה הזאת", אמר כוכבא, "הם שכל שירות שאנו בונים  – ניתן לשימוש בכל ערוץ".

לפי הנתונים שהציגו אנשי הבנק, מספר הלקוחות של הבנק המנהלים את פעילותם הבנקאית באמצעות הערוצים הישירים עומד כיום על 1.3 מיליון. כשלוש שנים מאש השקת יישום הסלולר הראשון של הבנק, עושים בו שימוש כ-300 אלף מלקוחות הבנק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים