אנשי אנונימוס תקפו אתרי אינטרנט של ממשלת טורקיה – כתמיכה במפגינים במדינה

חברי הארגון טוענים, כי הפילו 15 אתרים טורקיים, בהם של מפלגת השלטון, מחלקת הביטחון ומושל איסטנבול ● בהודעה שפרסמו לקראת התקיפה כתבו אנשי אנונימוס, כי "טורקיה אמורה להיות דמוקרטיה מודרנית, אך הממשלה הטורקית פועלת בדומה לדיקטטורים של סין או איראן" ● הם מסרו שהם מבצעים את המתקפות כדי "להוריד את ממשלת טורקיה על ברכיה"

אנשי אנונימוס (Anonymous) מצטרפים להפגנות שמתקיימות בטורקיה נגד השלטון הטורקי והפילו ביום ב' השבוע 15 אתרי אינטרנט של הממשלה. זאת, לאחר שבשבת פרסמו אנשי הארגון הודעה ובה טענו ש-"טורקיה אמורה להיות דמוקרטיה מודרנית, אך הממשלה הטורקית פועלת בדומה לדיקטטורים של סין או איראן". הם הבטיחו, כי יפעלו ברחבי העולם כדי "להוריד את ממשלת טורקיה על ברכיה. נתקוף כל אתר ונכס אינטרנט של ממשלת טורקיה".

ההאקרים ביצעו מתקפות למניעת שירות וקראו לגולשים להצטרף אליהם. המתקפות בוצעו נגד ארבעה אתרים של משטרת טורקיה ועשרות "אתרי SQL פגיעים", לדברי אנונימוס, שמופעלים על ידי הממשלה באנקרה או עבורה. בארגון טענו שבין האתרים שהפילו נמצאים האתרים של מפלגת הצדק והפיתוח, ששולטת בטורקיה, מושל איסטנבול ומחלקת הביטחון של המדינה.

המהומות בטורקיה, שהחלו בהפגנה נגד הרס פארק, התפתחו במהירות למחאה של עשרות אלפי אנשים, "עירוניים ומשכילים", על פי סוכנות הידיעות AP, נגד המדיניות שמוביל רג'פ טייפ ארדואן, ראש הממשלה. ארדואן ומפלגתו עלו לשלטון ב-2002 ומאז נבחרו שוב פעמיים, ברוב גדול. המדיניות שלהם נתפסת כדתית ונסמכת על קשרים קרובים עם בעלי הון. המפגינים הטורקים הבטיחו ש-"זה יהיה קיץ של מחאה" ועתה ניתן לראות האם אנשי אנונימוס יממשו את הבטחתם ויהפכו את הקיץ הזה גם ל-"קיץ של מתקפות קיברנטיות" על ממשלת טורקיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים