גוגל שחררה קוד שמאפשר למפתחים ליצור שרת עורף ליישומי אנדרואיד

החבילה ששחררה גוגל, Mobile Backend Starter, כוללת קוד ג'אווה, שמוצע ברישיון קוד פתוח Apache 2.0 עבור Google App Engine ● המהלך פותר אמנם בעיה בה התחבטו מפתחים רבים של יישומים לאנדרואיד, אולם יוצר בעיה למי שהציעו שרתי יישומים מצד שלישי למכשירים ניידים

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

גוגל (Google) שחררה קוד שמאפשר למפתחי יישומים לאנדרואיד (Android) ליצור בקלות שרתי עורף משלהם, על בסיס App Engine של החברה. המהלך פותר אמנם בעיה בה התחבטו מפתחים רבים של יישומים לאנדרואיד, אולם יוצר בעיה למי שהציעו שרתי יישומים מצד שלישי למכשירים ניידים.

החבילה ששחררה גוגל, Mobile Backend Starter, כוללת קוד ג'אווה (Java), שמוצע ברישיון קוד פתוח Apache 2.0 עבור Google App Engine. שרת העורף מתארח במערכות של גוגל וניתן להפעיל אותו בלחיצה בודדת מ-Google Cloud Console. ניתן להתאים את הקוד אישית לכל יישום אנדרואיד, עבור משימות דוגמת אחסון נתונים, משלוח הודעות, דחיפת התראות ואימות זהות של משתמשים.

"חבילת Mobile Backend Starter מציעה את כל מה שנחוץ כדי להקים במהירות שרת עורף ליישומים, ללא צורך בכתיבה של קוד עורף", ציין בראד אברמס, מנהל מוצר בגוגל, בהודעה שפרסם בבלוג. "החבילה כוללת שרת שמאחסן נתונים ב-App Engine, ספריית לקוח וקוד לדוגמה עבור אנדרואיד, לגישה קלה לנתונים".

מפתחי יישומים למכשירים ניידים יברכו ודאי על החבילה החדשה ששחררה גוגל, משום ששרתי עורף מסייעים למפתחים לשמור נתוני לקוחות, לבסס קשרים עם לקוחות ולעדכן תכנים במכשירים ניידים. הצורך בשירותים אלה ניכר כבר מזה מספר שנים, ומשום כך החלו להופיע שרתים מצד שלישי – Stackmob ,Kinvey ,Roar Engine ו-Parse, שנרכשה באפריל על ידי פייסבוק (Facebook). החבילה החדשה של גוגל לא תקל מעתה על פעילותן של החברות הקטנות שהציעו שרתי עורף מצד שלישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים