סקר: גניבת זהות – בעיית האבטחה המדאיגה ביותר

האמריקני הממוצע חושש פחות לביטחונו הפיזי ולביטחון סביבתו, ומודאג יותר מגניבת פרטי כרטיסי אשראי וגניבת זהות – כך עולה מתוצאות הסקר של Unisys

ה-FBI מחלק מיליונים. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

אזרחי ארצות הברית מצביעים על גניבת פרטי כרטיסי אשראי או גניבת זהות כבעיות האבטחה המדאיגות ביותר – כך על פי תוצאות הסקר השנתי של Unisys שפורסם אתמול (ג').

האמריקני הממוצע חושש פחות לביטחונו הפיזי ולביטחון סביבתו – בתחומים אלה נמצאו השנה שיעורי הדאגה הנמוכים ביותר בשש השנים האחרונות. אולם, החששות מפני גניבת פרטים של כרטיסי אשראי וגניבת זהות עדיין מאפילים על שאר החששות.

על פי הסקר, ערך הדאגה הכללי ירד ל-120, לאחר שלפני שנתיים רשם שיא של 164. אזרחי ארצות הברית חוששים בראש ובראשונה לביטחון כספם, ולאחר מכן לביטחונם האישי, לביטחון הלאומי ולאבטחת האינטרנט. למעלה ממחצית מבין המשיבים (52%) ציינו, כי גניבת פרטים של כרטיסי אשראי היא הבעיה המדאיגה ביותר מבין הבעיות הקשורות לביטחון כספי, ו-54% ציינו כי גניבת זהות היא הבעיה המדאיגה ביותר מבין הבעיות הקשורות לביטחון האישי.

הפרסומים הרבים על תקריות אבטחה בתחומים אלה מגבירים את המודעות לסכנות, אמר סטיב וינסיק, סגן נשיא עולמי לפתרונות אבטחה ב-Unisys. "מרבית הצרכנים חוששים פחות מבעיות של אבטחת האינטרנט, אך חוששים לביטחון כספם וזהותם", אמר.

בהשוואה לתושבי מדינות אחרות, אזרחי ארצות הברית מודאגים פחות. במכסיקו וקולומביה מתקרב מדד הדאגה הכללי לערך של 180. המלחמה בטרור מוסיפה להדאיג אנשים ברמה הלאומית, אך הדאגה בתחום זה נופלת מהחששות לביטחון הכספי והאישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים