תוכן שיווקי

יונתן טורצקי, Extend: "עשרות הארגונים שבחרו בפלטפורמת ה-MDM של MobileIron מוכיחים את התאמתה לדרישות הייחודיות של השוק הישראלי"

כך אמר יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend, הנציגה המקומית של חברת MobileIron המתמחה בניהול מוביליטי ואבטחת מידע, בראיון לרגל זכייתה שנה שלישית ברציפות כ-Leader בריבוע הקסם של גרטנר

05/06/2013 15:59

"אנחנו רואים גל עולמי ומקומי של הכרה במובילות פלטפורמת ה-MDM של MobileIron. זה החל מוקדם יותר השנה עם הזכייה העולמית בתואר Best Enterprise Mobile Service בקונגרס המובייל בברצלונה, המשיך בהכרה המקומית כמובילת תחום ה-MDM המקומי על ידי חברת המחקר STKI, ועכשיו בהכרה של גרטנר זו שנה שלישית ברציפות", אמר יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend, הנציגה הבלעדית בישראל של חברת MobileIron, בראיון לרגל הכרתה שנה שלישית ברציפות כ-Leader בריבוע הקסם של גרטנר.

יונתן, מה האתגרים המרכזיים של ארגונים בתחום ה-MDM?
"תחום ה-MDM פרץ לעולמנו בצורה רצינית בשלוש השנים האחרונות. אנחנו מדברים על כך שארגונים מצאו עצמם בבת אחת בפני מבול של פתרונות מוביליטי חדשים, שפע של מכשירי קצה, מגוון מערכות הפעלה ודפוסי שימוש חדשים, שחייבו את הארגון ללמוד את התחום תוך כדי תנועה, ולמצוא פתרונות שיוכלו להתאים לצרכיו. אפשר לומר שהשוק בשנים אלו מצוי בסוג של חיפוש אחר הפתרונות המתאימים ביותר לארגון כדי לבצע את המעבר לעולמות המובייל – סמארטפונים וטאבלטים – בצורה החלקה ביותר, ובאופן שיביא תועלת לארגון ולעובדיו".

האם אתם רואים ייחודיות בתחום הזה בשוק הישראלי לעומת השוק העולמי?
התשובה לכך היא כן. בשונה מהעולם, בישראל העובדים מצפים מהארגון לספק להם סמארטפון שיתאים לעבודה, אבל גם לצרכיהם הפרטיים. זאת אומרת, שהמכשיר לא רק יתמוך בכניסה למערכות הארגוניות, אלא שבנוסף ישמש כדי לצלם את מופע סוף השנה של הילד, להפצת תמונות וסרטונים לחברים ומשפחה, לגלישה באינטרנט וברשתות חברתיות ועוד. זה מציב בפני הארגונים אתגרים מסוג אחר מאלו המוכרים בעולם, ובעיקר בתחום היכולת לבצע הפרדה מלאה בין החלקים הארגוניים במכשיר ובין החלקים הפרטיים של המכשיר, מה שמוכר כיכולת לבצע Partition.

נקודה נוספת, ארגונים בישראל מעדיפים בצורה גורפת פלטפורמת MDM מלאה וחזקה, שתפעל בתוך הארגון – on premise. קיימים בשוק פתרונות ענן לניהול ואבטחת מידע של תחום המוביליטי, אבל מרבית גופי מערכות המידע בישראל מעדיפים פתרונות שפועלים אצלם, וזאת כדי לא להיות תלוי ביכולת של ספק, או באי יכולתו, לעמוד בתנאי ה-SLA אותם הוא מבטיח.

ונקודה שלישית, השוק הישראלי דורש תמיכה במגוון תשתיות ובסטנדרטים פתוחים, כלים שייתנו חופש לשלב מכשירים מסוגים שונים לעובדים, לתמוך בפרוטוקולי התקשורת הארגוניים, וזאת מבלי לגעת כלל בחוויית המשתמש של המכשיר, ובדגש ביכולת לתמוך בעברית.

איך מתאימה הפלטפורמה של MobileIron לשוק הישראלי?
אנחנו רואים התאמה מירבית. בשלושת ההיבטים – היכולת להתאים לצרכי השוק הישראלי ולתמוך בצורה מלאה בעברית, הצורך בפלטפורמה עם פתרון on premise מלא, והחופש שהפתרון מעניק לארגון – כולם מוטמעים כחלק מהפלטפורמה של MobileIron, ומסייעים לארגונים לבחור בפלטפורמה שלה מתוך כלל הפתרונות הקיימים.

איך אתה רואה את שיתוף הפעולה בין MobileIron ו-Extend?
מדובר בשיתוף פעולה פורה ומוצלח, שנמשך כבר שלוש שנים, ובמהלכו ביצענו יחד עם המשווקים המקומיים שלנו הטמעות מוצלחות בעשרות ארגונים מובילים בישראל מתחומי הבריאות, תעשייה, ריטייל, היי-טק, ביטוח, פיננסים וביטחון. בנוסף, במסגרת הפעילות המשותפת שלנו אנו פועלים כדי להרחיב את שיתופי הפעולה הטכנולוגיים עם גופי פיתוח מקומיים של אפליקציות מובייל ועם פתרונות משלימים למובייל.

לפרטים נוספים אודות MobileIron ו-Extend

אירועים קרובים