קליקטייל הישראלית השיקה את ClickTale Touch – תוכנה עסקית לניטור גלישה במכשירים ניידים

התוכנה מאפשרת לארגונים לעקוב אחר כל הפעילות המבוצעת במכשיר בזמן הגלישה הסלולרית - ניטור כל הקשה על המסך, גלילה, הטיה של המכשיר ואפילו נגיעה קלה על המסך ● ד"ר טל שוורץ, מנכ"ל ומייסד קליקטייל: " הפלטפורמה החדשה הינה כלי אפקטיבי וחזק להגדלת יחסי ההמרה באתרי סלולר, ומהווה שלב נוסף והכרחי במסלול ההמראה של המסחר האינטרנטי בסלולר"

ד"ר טל שוורץ, מייסד קליקטייל

קליקטייל (ClickTale), המפתחת מערכות לניטור תנועת הגולשים באתרי אינטרנט, השיקה את ClickTale Touch תוכנה לניטור הגלישה הסלולרית לארגונים עסקיים. התוכנה מאפשרת לארגונים לראות כיצד המשתמשים שלהם גולשים באתרים סלולרים – תוך ניטור כל הפעולות שמבוצעות במכשיר, כמו הקשה על המסך, גלילה, הטיה של המכשיר ואפילו נגיעה קלה על מסך המגע. לפי החברה, התובנות מהשימוש בתוכנה יאפשרו לארגונים לשפר את ממשקי המשתמש, להגדיל את הטראפיק באתרים אלה ולשפר בשיעור ניכר את יחס ההמרה מהשימוש באתרים הסלולריים– שוק המגלגל מיליארדי דולרים בשנה וצומח בקצב מהיר במיוחד.

לצד הגידול המשמעותי בשימוש בסמארטפונים וטאבלטים, לארגונים הרבים הנמצאים בזירה זו יש כיום הבנה מועטה לגבי אופן השימוש של לקוחותיהם באתרים הסלולרים והשוני שבשימוש בין אתרים אלה לעומת האתרים המסורתיים יותר. פלטפורמת ClickTale Touch מאפשרת לארגונים, בכל גודל והיקף, לבצע אופטימיזציה של אתרי הסלולר שלהם.

"ניטור ויזואלי של חוויית הגלישה של כל משתמש בתוך דף האינטרנט עצמו, הוכחה ככלי יקר ערך עבור חברות רבות לשיפור השימוש באוצרי האינטרנט שלהן", אמר ד"ר טל שוורץ, מנכ"ל ומייסד קליקטייל. "המעבר המסיבי לזירת המובייל הצריך אימוץ גישה רעננה – לא רק בגלל השימוש במכשירים בגדלים שונים, מערכות הפעלה שונות ותכונות שימוש שונות, אלא בעיקר נוכח חוסר הסבלנות של הגולש הסלולרי לאתרים שחוויית הגלישה בהן נחותה. הפלטפורמה החדשה הינה כלי אפקטיבי וחזק להגדלת יחסי ההמרה באתרי סלולר, ומהווה שלב נוסף והכרחי במסלול ההמראה של המסחר האינטרנטי בסלולר, הוסיף שוורץ.

בין היתרונות הגלומים בפלטפורמה החדשה לפי קליקטייל, הגדלת הרווחיות ממשתמשי מובייל – תוך ניטור ותיקון כל בעיה באתר האינטרנט שפוגמת בחוויית הרכישה, שיפור הקשר עם הלקוחות – תוך זיהוי אלו קישורים, אייקונים ותמונות מושכים את הלקוח יותר ואופטימיזציה של ממשק המגע – התבוננות בכל מהלך הגלישה של המשתמשים – בכל מכשיר, והבנת השוני שבשימוש עצמו.

קליקטייל הוקמה על ידי ד"ר טל שוורץ ואריק יבילביץ' בשנת 2006 ומעסיקה כ-120 עובדים במרכז הפיתוח במתחם הבורסה ברמת-גן. החברה מתמחה בתחום ניתוח חוויית צרכנים (CEA) באתרי אינטרנט מסורתיים וסלולריים. בעוד שהמערכות המסורתיות לניטור מדווחות על כניסה לדף זה או אחר, מערכות קליקטייל מתעדות את התנועה של הגולש באתר באמצעות המחשה ויזואלית כסרט וידיאו המנטר את תנועת העכבר והמקלדת של כל משתמש בתוך כל דף ספציפי. מערכות החברה  מאפשרות למנהלי אתר האינטרנט לבצע ניתוח של חוויית הלקוח באתר, לעקוב אחר התנהגות הצרכנים בכל דף, וזאת, ללא חשיפת פרטים מזהים על הגולש עצמו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    אשאל בקצרה: האין זה מנוגד לחוק הפרטיות?! גוגל כבר נקנסה על משהו דומה!

אירועים קרובים