הום סלולר מחזרת אחרי התיירים בישראל: השיקה כרטיסי טעינה מוזלים

"תוכניות הקיץ" של מפעילת הסלולר כוללות נפחי גלישה של 1 ג'יגה-ביט ותעריפי שיחה המתחילים ב-25 אגורות לדקה

נראה שהתחרות בסלולר עושה טוב גם לתיירים שמגיעים לישראל. אם בעבר הם נאלצו לשלם את מחירי הנדידה הגבוהים, או לרכוש כרטיסי Pre-Paid שעלות דקת שיחה בהם גבוהה בהרבה ממחירי ה-Post-Paid – כעת ניטשת בשוק גם מלחמה על פלח זה, שלפי הערכות מסתכם בישראל בכמיליארד שקלים מדי שנה. כך, הכריזה היום (ה') הום סלולר על תוכניות חדשות, שהיא מכנה אותן "תוכניות הקיץ".

החברה השיקה כמה כרטיסים, במחירים שונים ולתוקף שונה: החל מכרטיס iCard ב-10 שקלים עבור 20 דקות/הודעות לתוקף של יומיים, כשמחיר דקת שיחה/הודעה עומד על 50 אגורות; עבור בכרטיס של 30 שקלים, הכולל 90 דקות/הודעות לתוקף של שבועיים, שמחיר דקת שיחה/הודעה עומד בו על 39 אגורות – או 50 שקלים הכולל 150 דקות/הודעות לתוקף של שנה, ומחיר דקה שיחה/הודעה המגולם בו עומד על 33 אגורות, וגם כרטיס של 50 שקלים לתוקף של 30 יום המעניק דקה שיחה/הודעה במחיר של 25 אגורות; ועד כרטיס הכל כלול במחיר של 129 שקלים לתוקף של 30 יום, הכולל דקות שיחה/הודעות ללא הגבלה.

כל הכרטיסים כוללים גלישה בנפח של 1 ג'יגה-ביט. כל הכרטיסים, למעט כרטיס iCard והכל כלול, כרוכים גם בעמלת טעינה של 5 שקלים.

כזכור, יו-פון השיקה אתמול תוכניות Pre-Paid, ולפני כחודש גם גולן טלקום קרצה לתיירים, שיכולים לרכוש את תוכניותיה עם כרטיס אשראי זר ומספר דרכון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים