תוכן שיווקי

CommVault מינתה את אנקור תשתיות מחשוב, מקבוצת חילן, לשותפה עיסקית

אנקור תשתיות מחשוב: שיתוף הפעולה מגלם פוטנציאל הכנסות של מיליוני שקלים כבר בשנה הראשונה

06/06/2013 17:40
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל

חברת CommVault מינתה את אנקור תשתיות מחשוב, מקבוצת חילן, לשותפה עסקית – כך מסר שי נוני, מנכ"ל CommVault ישראל.
שריג צור, מנכ"ל אנקור: "שיתוף הפעולה מגלם פוטנציאל הכנסות של מיליוני שקלים כבר בשנה הראשונה".

פלטפורמת ה-Management Singular Information של CommVault מאפשרת הגנה עתירת ביצועים על הנתונים, זמינות גלובלית וניהול פשוט וקל יותר של נתונים ברשתות אחסון מורכבות. הארכיטקטורה של CommVault, מעניקה לחברות שליטה חסרת תקדים בגידול בכמות הנתונים, בעלויות ובניהול סיכונים. פלטפורמת התוכנה Simpana של CommVault תוכננה לעבוד יחד, בצורה חלקה, מהמסד עד הטפחות, תוך התבססות על קוד יחיד משותף, וקבוצות פונקציות משותפות, ממשק ניהול אחד, המספקים יכולות מעולות של הגנה על נתונים, אחסון בארכיון, שכפול, חיפוש ויכולות ניהול משאבים.

שריג צור, מנכ"ל אנקור תשתיות מחשוב, מציין: "שיתוף הפעולה עם CommVault אסטרטגי לאנקור וכבר הכניס לחברה הזמנות במיליוני שקלים מאז פתחה CommVault את משרדיה בישראל, לפני כתשעה חודשים. בשנה האחרונה השקענו רבות בהכשרות ובהסמכות והגדלנו את צוות Data Protection על מנת לתת מענה הולם ללקוחותינו. אנו רואים בתחום זה מנוע צמיחה אסטרטגי לשנים הבאות".

רונן גאולי, מנהל תחום Data Protection באנקור, מוסיף: "הבחירה ב-CommVault נעשתה אחרי בחינה מעמיקה של פתרונות נבחרים בתחום. היתרון הבולט של CommVault הוא הפלטפורמה האחידה שהיא מציעה ללקוחותיה ונותנת מענה אופטימאלי לצרכים השונים של הארגונים, ויכולות ניהול המידע המרכזי תוך חיסכון של עד 50% בהוצאות הארגון בפתרונות מקבילים".

שי נוני, מנכ"ל CommVault בישראל, אומר כי " אנקור היא שותף אידיאלי עבור CommVault בשל התמחותה באחסון וגיבוי נתונים, וירטואליזציה ותשתיות מחשוב. למדנו להעריך את המקצועיות והניסיון הרב של אנשי אנקור. אנקור היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית CommVault להגדיל את נתח הפעילות שלה בישראל".

אירועים קרובים