תוכן שיווקי

ParaDocs – שחקן חדש בתחום ניהול התוכן בישראל

09/06/2013 10:50

חברת התוכנה הצעירה הוקמה רק בתחילת 2012 אך חוג לקוחותיה כבר כולל לקוחות כמו עיריית תל-אביב, אמדוקס, Tower Semi-Conductor, דלק קידוחים, DSPG ועוד. ParaDocs מתמחה ביישומים מעל פלטפורמת דוקומנטום הפופולרית (מבית EMC), ומשיקה בימים אלו שני מוצרי תוכנה ליישומים ייעודיים מעל תשתית דוקומנטום.

"זו תקופה מלהיבה מאוד עבורנו", אומר מנכ"ל פרדוקס, אביחי פורת, מחלוצי תחום הדוקומנטום בארץ. "ההצלחה של דוקומנטום בישראל בשנים האחרונות, שהגיעה לשיא בבחירתה כפלטפורמת ניהול התוכן של כל משרדי הממשלה, יצרה דרישה לפתרונות יצירתיים ועוררה ביקוש למומחים בתחום היישום והתחזוקה".

XTegrator – מוצר הדגל של החברה המוטמע באמדוקס, מהווה תשתית אפליקטיבית לאינטגרציה פשוטה ומהירה בין דוקומנטום לבין מערכות תפעוליות ויישומי client בארגון.

"הלקוחות היום מבינים שאינטגרציה בין מערכת ניהול התוכן למערכות תפעוליות חייבת להיות מיושמת כתשתית אפליקטיבית רוחבית", אומר אביחי. "ה-Xtegrator מאפשר את צריכת שירותי דוקומנטום על ידי כל יישום ללא לצורך בשימוש ב-API מורכב, וכולל מנגנון מובנה של עדכון גרסאות חדשות מבוסס Java Webstart אשר פותר את בעיות ההפצה לתחנות הקצה".

ומה העתיד צופן? "חשוב לנו להיות עם היד על הדופק לא רק מול התעשייה, אלא גם מול הלקוחות", מסכם אביחי. "לכן אנחנו נכנסים לתחומים חדשים כל הזמן. כשיישום דוקומנטום מעל iOS ואנדרואיד כבר יוצא לדרך…"

עוד על חברת פרדוקס

אירועים קרובים