הסמינר של מטריקס – פרק א'

מטריקס ערכה בשבוע שעבר סמינר לימודי בנושא The Customer Experience Journey, במרכז "נא לגעת" ביפו. בין הדוברים היו ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בפורסטר (Forrester), מומחה בעל שם עולמי בתחום חווית הלקוח שהצליח להעניק חווית לקוח מרגשת למשתתפים…

לסמינר הגיעו כ-80 מנהלים בכירים בתחום השיווק, השירות, הדיגיטל, הערוצים והמיחשוב. עוד נכחו נציגים מהארגונים המובילים במשק: בנק דיסקונט, בנק לאומי, בנק איגוד, בנק הפועלים, המזרחי טפחות, מנורה, הראל ומגדל, ביי דיגיטל, פז, נפטו, פייזר, דנאל, נטפים, שופרסל, שטראוס, אל-על, רשות שדות התעופה.

הצוות שעומד מאחורי חווית הלקוח של היום המוצלח. מימין:  יניב מיכאלי ורוני ספיר מנהלי matrix experience; רמי גור, מוביל טכנו-עסקי ב-matrix digital; ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בפורסטר; דליה רובינסון, סמנכ"ל ומנהלת חטיבת פיננסים וטכנולוגיות; קרייג לוי, מנהל מרכז התמחות CRM; גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס; ואיתי אלמוג, CTO מטריקס BI

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים