מנהל בכיר לשעבר באורקל מונה כנשיא Salesforce.com

קית בלוק, מנהל מכירות ותיק באורקל, מונה כנשיא Salesforce.com שנה לאחר שפרש ממעסיקתו הקודמת ● ב-Salaesforce.com מקווים שבלוק יסייע לבסס את מחלקת המכירות שלהם, אשר צומחת בקצב מהיר

קית בלוק, שהתפטר לפני שנה מתפקיד סגן נשיא בכיר למכירות וייעוץ בצפון אמריקה באורקל (Oracle), מונה לתפקיד נשיא Salesforce.com. כמו כן, הוא ישמש סגן יושב ראש החברה וחבר במועצת המנהלים שלה.

בלוק עמד בראש מערך המכירות של אורקל במשך שנים רבות והוא נחשב כאחראי למהפך במערך, שבמסגרתו יושם מודל של תמיכה בענפי תעשייה ספציפיים, פתרונות ופלחי שוק.

הפרישה של בלוק מאורקל לא הייתה ידידותית: על פי ההערכות הוא נאלץ לעשות זאת בעקבות הערות שהופיעו בתכתובת פנימית ופגעו באורקל במשפט מול HP, בעקבות ההחלטה להפסיק את התמיכה בשרתי איטניום (Itanium) – החלטה שממנה נאלצה אורקל לחזור בה, בהוראת בית המשפט. בין השאר, נמתחה בהודעות של בלוק שנחשפו במשפט ביקורת על רכישת סאן (Sun) ונשיא אורקל, מארק הארד, תואר בהן כמי ש-"עושה הרבה רעש אבל לא מביא תוצאות".

כעת מצטרף בלוק לאחת המתחרות הבולטות של אורקל וככל הנראה, העובדה שהוא עושה זאת שנה לאחר הפרישה נובעת מכך שהתחייב להימנע מלהתחרות במעסיקתו הקודמת במשך שנה. ב-Salaesforce.com מקווים שבלוק יסייע לבסס את מחלקת המכירות שלהם, אשר צומחת בקצב מהיר.

היעד של מארק בניוף, מנכ"ל Salesforce.com, הוא לקדם את החברה, שהיקף הכנסותיה צמח ממיליארד דולרים ב-2009 לצפי של שלושה מיליארד ב-2013 ולהשיג הכנסות שנתיות של עשרה מיליארד דולרים.

בניוף אמר ש-"הרקורד המרשים של קית בניהול מכירות, ייעוץ והובלה של צוותי מהנדסים יהיה בבחינת תרומה חשובה לצוות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים