גלי איילנד, מייסדת לוגיקה, מכרה אחזקותיה לדני זילברשטיין והקימה חברת השמה חדשה

איילנד, שהקימה את לוגיקה, מכרה את מניותיה בחברה על פי שווי של יותר ממיליון דולרים ● זילברשטיין ימשיך לנהל את החברה ● לדברי איילנד, החברה אותה הקימה, סטרטיקה, "תתמחה במתן שירותי מיקור-חוץ לארגונים גדולים מכלל מגזרי המשק"

גלי איילנד, מייסדת לוגיקה, עזבה את החברה ומכרה את כל מניותיה בה, המהוות 50% ממניות החברה, לדני זילברשטיין. במקום זאת, איילנד הקימה חברת השמה חדשה בשם סטרטיקה (Startica).

איילנד הקימה את לוגיקה לפני שלוש שנים וכעבור חצי שנה הצטרף אליה זילברשטיין, המשמש כנשיא החברה. היא מתמחה במתן שירותי מיקור-חוץ לארגונים גדולים.

לפני כן שימשה איילנד כסמנכ"לית משאבי אנוש ומיקור-חוץ ב-db@net וכמנהלת חטיבת מיקור-החוץ ב-eWave. זילברשטיין ניהל את אינטגריטי סיסטמס (Integrity Systems), עד שזו נמכרה לגלאסהאוס (Glasshouse) העולמית, ולאחר מכן שימש כמנכ"ל טסנת ישראל.

איילנד מכרה את מניותיה בחברה על פי שווי של יותר ממיליון דולרים במסגרת במבי (Buy Me Buy You), לזילברשטיין, שימשיך לנהל את החברה. לוגיקה מונה כיום יותר מ-60 עובדים, ובין לקוחותיה נמנות מכבי שירותי בריאות, נייס, קומברס, מרכזי המו"פ של סמסונג (Samsung) וסאפ (SAP) בישראל, ארגונים מהמגזר הפיננסי, גילת לוויינים, ECI ופרטנר.

בראיון לאנשים ומחשבים אמרה איילנד, כי "אמשיך לתת את שירותיי בתחום מיקור-חוץ וניהול פרויקטים בחברה חדשה אותה הקמתי – סטרטיקה. החברה תתמחה במתן שירותי מיקור-חוץ לארגונים גדולים מכלל מגזרי המשק. אמשיך לפעול כזרוע הארוכה של לקוחותיי באיתור מועמדים להשמה אצלם. הדבר נעשה תוך לימוד הצרכים של הלקוחות על מנת שההתאמה תהיה מושלמת ובליווי תהליכי מיון וסינון קפדניים בשתי רמות: הן תהליכים אישיותיים והן מקצועיים. זאת, מתוך מטרה לחסוך לארגון את זמן האיתור ולהגיע למצב של 'פגיעה' מדויקת ומענה לצרכי הלקוח".

היא סיימה בציינה, כי "ארגונים רבים להם אני נותנת ואמשיך לתת שירות לאורך השנים מוצאים את פעילותי כיעילה ביותר ורואים בי שותפה לדרך. אני מעריכה שאחצה את סף ה-100 עובדים בחברה החדשה במהלך 2014".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רגינה קורן

    גלי, המון בהצלחה, א ל ו פ ה !!!!

  2. ש

    גלי כל הכבוד איזה מזל שלא סידרתי לך רכב צמוד אז.... מפרגן

אירועים קרובים