תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | RemedyForce משלב את העוצמה של BMC בתחום שירות האירגוני ושל Salesforce בתחום פלטפורמת הענן

BMC, מטריקס ובלאט לפידות מאחדים כוחות על מנת לשווק את פתרון ה-Help Desk הטוב בעולם, המבוסס על פלטפורמת הענן של Salesforce.com

09/06/2013 14:05

בכנס BMC Summit שהתקיים בסינמה סיטי בגלילות, הציגו בלאט לפידות, מטריקס ו-BMC את פתרון ה-Service Management Remedy המוצע כיום במודל של SaaS (תוכנה כשירות) ומשלב את העוצמה של BMC עם פלטפורמת הענן של Salesforce. "עד כה נאלצו ארגונים להשתמש במוצרי On Premise יקרים ומורכבים", מסביר ארז רזילבסקי מנהל לקוחות בבלאט לפידות. "הקושי העיקרי במערכות On Premise הינו הצורך ביישום ארוך ומורכב וכן בדרישה מתמדת לשידרוגים כדי לעמוד בסטנדרטים של איכות ואבטחה.

היישום הארוך והשדרוגים מוסיפים עלויות נוספות לארגון, לעיתים בהיקפים דומים ליישום מחדש של מערכת שלמה וכן השקעת זמן עצומה של מספר חודשים, במשאבים ובכוח האדם במחלקות ה-IT. לרוב הצורך בביצוע שינויים, תוספות או התאמות אישיות במערכת גם מחייבים סיוע מיצרנים ונותני שירותים חיצוניים, כדוגמת אינטגרטורים, דבר שמקשה מאוד על רציפות השדרוג הגורמת לפגיעה ממשית ביעילות העסקית של הארגון".

BMC ו-Salesforce.com התייחסו לכלל האתגרים הללו בבואם לספק מוצר ITSM חדיש, גמיש וזול יותר. ה-RemedyForce מאפשר שימוש במתודולוגיות מובנות של תהליכי ITIL מרכזיים, כולל ניהול קריאות שירות לצד מערכות Service Request, פורטל שעות, מערכת ניהול ידע, רשת חברתית ארגונית מבוססת צ'אטר ועוד.

יתרונות ה-RemedyForce בסביבות הענן
"שילובו של ה-RemedayForce לכדי מוצר ענן מביא עמו את היתרונות הברורים הנגזרים מכך: לא עוד תוכנה On Premise אלא מוצר הנמצא בענן הבטוח של Salesforce.com, המאפשר הטמעה קלה ומהירה, מוצר נגיש העובד בסביבות מודרניות של מובייל ורשתות חברתיות, בעלויות נמוכות יותר ובעל החזר השקעה מהיר במיוחד. תכונות אלו הופכות את RemedyForce למוצר פשוט יותר מתמיד ליישום על ידי ארגוני SMB. בנוסף, ייעול אופן  ניהול השירות של מערך ה-IT באמצעות שילוב של רשתות חברתיות בתוך הארגון באמצעות כלי ה-Chatter של Salesforce.com. הכלי משמש כרשת חברתית פנים ארגונית ומאפשר שיתוף מידע בין המשמשים בזמן אמת, ביעילות ובקלות. ה-Chatter מאפשר גם להכניס לקוחות ושותפים לרשת החברתית הארגונית באופן מבוקר, על מנת לשמוע את דעותיהם ולהעביר אליהם מידע אותו הארגון מעוניין לשתף עמם".

גבי ברויטמן, סמנכ"ל התפעול של בלאט לפידות, מסביר: "על פי גרטנר, ענף ה-IT מבזבז כ- 80% מזמנו ומשאביו  על תחזוקה מיותרת של מערכות המחשוב: שטח, כ"א עלויות חשמל ועוד. מהפכת הענן הובילה למצב בו השאיפה לצמצום עלויות פיתוח ולקיצור ה-time to market הופכת למציאות, וזאת בזכות מגוון השירותים שניתן ליהנות מהם בענן. בדומה לבניין דירות, בו כל בעלי הדירות נהנים משירותים משותפים ברמה הגבוהה ביותר, מבלי הצורך לדאוג להם בעצמם – כמו אחסון, אבטחת מידע וסקיילביליות".

מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט-לפידות, מציינת כי "Salesforce.com היא דה פקטו הסטנדרט המוביל בעולם לפתרונות ענן. פלטפורמת הפיתוח שלה, ה-Force.com היא בין הפלטפורמות המתקדמות ביותר לפיתוח אפליקציות בענן ולכן BMC בחרה בה. לפלפטפורמה זו מספר יתרונות מובהקים: היא מספקת המשכיות עסקית על ידי תשתיות חזקות ואמינות, אבטחת מידע מלאה העומדת בכל התקנים, זמינות גבוהה וקלות שימוש, זאת לצד מוכנות מובנת לעבודה עם כלי מוביל ורשתות חברתיות. החיבור המיוחד הזה בין בלאט לפידות, מטריקס ו-BMC מביא לשוק הישראלי חיבור בין טכנולוגיות מובילות וחדשניות לבין מיישמים עתירי ניסיון בתחום מערכות השירות והענן".

אירועים קרובים