תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | מיתון סיכונים וניהול המורכבות של תשתיות המיחשוב

09/06/2013 14:24
ITAnalyzer

ההשקעות בתשתית IT צומחות כל הזמן משנה לשנה בעוד ששיעורי הניצול והיעילות שלה כל הזמן בירידה. נתון זה לא רק משקף בזבוז של כסף, אלא גם חושף את הארגון לסיכונים משמעותיים של אובדן נתונים וזמינות מערכות. ההשפעה של סיכונים אלה מחריפה באופן אקספוננציאלי כאשר לא ניתן לזהות את הקשרים והקורלציה בין האלמנטים השונים, המוצרים, והספקים בין כל שכבות ה-IT. הדברים חייבים לעבוד בסינרגיה על מנת למנוע "חורים שחורים" פוטנציאליים, סיכונים הקשורים לזמינות, גמישות ואובדן נתונים.

אלה החדשות הרעות. החדשות הטובות הן שקיימות היום טכנולוגיות חדשות המאפשרות לארגונים להשיג שליטה על סיכונים אלה בסביבות IT מורכבות. פתרון אנליטי חדש מאפשר לארגונים לחשוף את הפוטנציאל של סיכונים, לקבל נראות מלאה של מה שקיים בסביבת ה-IT המגוון שלהם, לייעל את השימוש בהם, ולזהות תרחישים קריטיים אשר יאפשרו הפחתת סיכונים בעת הפעלת יישומים ואספקת שירותים.

שלוש בעיות עיקריות
בראייה של iTAnalyzer, ניתן לייחס את הנקודות שתוארו לעיל לשלוש בעיות שורש:

• בעיה תשתיתית – כמעט בכל דטה סנטר יש מספר רב של שרתים, מערכות הפעלה, מערכות וירטואליות, מערכי אחסון, פתרונות לזמינות מערכות והגנת מידע וכך הלאה. בכל אחת מהפלטפורמות האלה יש בדרך כלל כלי ניהול הפועלים רק על פלטפורמה מסוימת. זה אומר שאם ארגון רוצה להפעיל דטה סנטר הטרוגני, הוא נאלץ להתמודד עם עשרות כלים שונים, ומאות אלפי שילובים אפשריים. ככל שהמורכבות במרכז הנתונים מחמירה, כך היכולת לנהל סיכונים ולעמוד ברמות השירות ננדרשות, הופכת להיות כמעט בלתי אפשרית.

• בעיה ניהולית – ארגונים רבים מתכננים תהליכים לטווח קצר  ע"י יצירת איים מבודדים של תשתית ה-IT – משהו שהם מסוגלים לנהל בכוחות עצמם. הצרה היא, שאיים אלו מתרבים מהר, וכל אחד מהם גדל עד שהבעיה הופכת להיות הרבה יותר גרועה ויוצאת משליטה. התוצאה היא שאין ראייה מרכזית ומערכתית לסביבת תשתית ה-IT, מה שאומר שניהול יעיל הופך לבלתי אפשרי. יתר על כן, מורכבות כזו מובילה לפערים בין המדיניות המתוכננת והמוצהרת לבין המצב דה-פקטו המיושם בפועל.

• בעיה עסקית – יש פער עצום בין צוות ה-IT וצוות העסקי. לעתים קרובות מדי, זה נראה כאילו שצוות העיסקי נמצא על סיפונה של ספינה ליד ההגה וצועק את הדרישות שלו מצוות ה-IT – ללא הבנה או מודעותומבלי לתת דין וחשבון על ההשפעה של מה שהם מבקשים. כל מה שהם יודעים הוא שמישהו שם למטה בחדר המכונות, גורף יותר פחם לדוד. זה מצב שמוביל לתביעות מנופחות, לוחות זמנים לא מציאותיים, ולמצבים כאוטיים של חוסר הלימה בין טיב השירות  התשתיתי לבין הערך העסקי שהיישום מספק לאירגון.

הגישה אנליטית החדשה של iTAnalyzer לסיכון והפחתת סיכונים
ע"מ לסייע לארגונים להתמודד עם הסיכונים – iTAnalyzer מציגה פתרון אנליטי חדשני  בעלת גישה פרואקטיבית  המתמקדת בזיהוי בעיות וסיכונים פוטנציאליים, ולחזות בעיות שעלולות להוביל לחוסר זמינות של שירות ואובדן נתונים לפני שהוא משפיע על הפרודוקטיביות של המשתמשים או משבית זמינות של שירות.

שימוש ב-iTAnalyzer מאפשר לארגונים:

–    להגדיל את הזמינות
–    להקטין סיכונים
–    לנהל עלויות

הנחת היסוד מאחורי iTAnalyzer הוא פשוטה: הקטנת הסיכונים העיקריים מתבטא ביכולת לחבר בין כל האובייקטים ורכיבי תשתיות IT ולנתח את הקשרים ויחסי התלות ביניהם. ברגע שזה הושג, ניתן לנהל את הסיכונים בצורה יעילה יותר תוך נקיטת צעדים לתיקון, להתרכז בפעילות לשיפור, ולבסוף לקבל סביבה בריאה יותר על ידי הספקת רמות שונות של שירותים, מעקב ומדידתם על פי מדיניות הציות ארגוני המוטיב המרכזי של iTAnalyzer הוא לספק שכבת הגנת נתונים וזמינות מערכות הוליסטית התומכת באסטרטגיה העיסקית של החברה. מאחר ול-iTAnalyzer אין תלות בספק תשתית כלשהו – הוא מהווה פתרון אולטימטיבי בלספק שליטה מלאה ובלתי תלויה על סביבות ה-IT של הלקוח.

אירועים קרובים