במטרה לעודד מכירות: אפל תבצע עסקאות טרייד-אין בחנויות החברה

משתמשים שיחזירו מכשירי iPhone ישנים יזכו להנחה ברכישת מכשיר חדש בחנויות החברה ● "החדירה של אפל תעניק גושפנקה חשובה לתחום, תחולל שינוי בהתנהגות הצרכנים ותחדיר את המכירה של מכשירים ישנים למיינסטרים", אומר ישראל גנות – מנכ"ל Gazelle האמריקנית

ענקית הטכנולוגיה אפל (Apple) תציג החודש תוכנית טרייד-אין רשמית, במסגרתה יקבלו מי שיחזירו מכשיר iPhone ישן זיכוי ברכישת מכשיר חדש בחנויות החברה – כך על פי דיווח שפרסמה ביום ה' האחרון סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg) ונסמך על מקורות יודעי דבר.

המכשירים המשומשים יימכרו במדינות מתפתחות על ידי Brightstar ממיאמי, שעובדת עם שורה של חברות גדולות, בהן רשתות השיווק וול מארט (Walmart) וטרגט (Target), וחברות הסלולר וריזון (Verizon) ו-AT&T.

אולם, חברות מצד שלישי שמתמחות בעסקאות טרייד-אין כאלה בארצות הברית אינן מפגינות חשש – לפחות לא כלפי חוץ. "האתגר הגדול ביותר שלנו הוא הגברת המודעות של הצרכנים", אמר ישראל גנות, מנכ"ל Gazelle האמריקנית, אשר עוסקת ברכישה של טלפונים חכמים ומחשבי לוח משומשים. "החדירה של אפל תעניק גושפנקה חשובה לתחום, תחולל שינוי בהתנהגות הצרכנים ותחדיר את המכירה של מכשירים ישנים למיינסטרים".

גנות טוען כי צפה את כניסתה של אפל לתחום. "זה היה מתבקש, זה צעד הגיוני מבחינתם. 'הנחה' על מכשירים חדשים מאפשרת להם להאיץ את המכירות ולהגדיל את נתח השוק במדינות שבהן השוק רווי, דוגמת ארצות הברית", הסביר את צעדי החברה.

ב-Glyde.com, שהוקמה על ידי מנהלים בכירים לשעבר ב-eBay, משמיעים מסר דומה. "אנו סבורים שזה נפלא שצרכנים רבים יותר יוכלו למכור מכשירים משומשים וליהנות מערך משמעותי", מסר דובר החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים