ההשקה של בנק הפועלים – פרק א'

בנק הפועלים ערך בשבוע שעבר, לאחר שלוש שנים ו-300,000 לקוחות פעילים בדור הראשון של היישומון, מסיבת עיתונאים של טרום השקת האפליקציה החדשה לניהול החשבון. היישום החדש מותאם למכשירי iPhone ולאנדרואיד (Android) – אין גרסת חלונות 8 (Windows 8) כי אין ביקוש בשוק, נכון לעכשיו – וכולל תוספות רבות ושיפורים בממשק המשתמש. דיילי ציפי צפתה ונצפתה, וחזרה עם התמונות המעניינות…

היישום יהיה זמין עד סוף יוני, ויאפשר גישה מהירה למגוון שירותים בעלי ערך מוסף, כמו תצוגת בנקטים או סניפים הקרובים למיקומו הגיאוגרפי של המשתמש. זאת, בהתממשקות לתוכנת הניווט במכשיר של הלקוח

שני הכוכבים המרכזיים של השקת היישומון הם מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת האגף לבנקאות ישירה, ואבי כוכבא - מנהל אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיות והמיחשוב בבנק. מה שנקרא שילוב התאמת הטכנולוגיה לקידום העסקים IT Business Alignment. טל שלסקי, מי שהיה מנהל בכיר בצד העסקי של הבנק, עבר באחרונה לחטיבת הטכנולוגיה של צביקה נגן ומונה לתפקיד סגן נשיא בכיר Business Technology Leader

הזירה האינטרנטית של בנק הפועלים

בנק הפועלים, העוקב אחרי המגמה של כולם כל היום בסלולר, בישראל כמו בשוודיה והרבה לפני כולם, החליט לשפר את היישומון של ניהול החשבון

אז אם היישומון לא יגדיל את ההכנסות והרווחיות, לפחות הגרסה החדישה תשפר את המיצוב השיווקי לעומת הבנקים המתחרים, כשכבר היום הפועלים חזק יותר מכולם בעולם הווירטואלי

עקרון יסוד: הצפה אישית ומיידית של המידע, במקום ההקלקות הנואשות עד שהמשתמש מוצא מה שחיפש - אם לא התייאש כבר...

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים