הסמינר של מטריקס – פרק ב' ואחרון

מטריקס ערכה בשבוע שעבר סמינר לימודי בנושא The Customer Experience Journey, במרכז "נא לגעת" ביפו. בין הדוברים היו ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בפורסטר (Forrester), מומחה בעל שם עולמי בתחום חווית הלקוח שהצליח להעניק חווית לקוח מרגשת למשתתפים…

לסמינר הגיעו כ-80 מנהלים בכירים בתחום השיווק, השירות, הדיגיטל, הערוצים והמיחשוב. עוד נכחו נציגים מהארגונים המובילים במשק: בנק דיסקונט, בנק לאומי, בנק איגוד, בנק הפועלים, המזרחי טפחות, מנורה, הראל ומגדל, ביי דיגיטל, פז, נפטו, פייזר, דנאל, נטפים, שופרסל, שטראוס, אל-על, רשות שדות התעופה.

ניר קפלושניק, מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי, לצד דליה רובינסון - סמנכ"ל ומנהלת חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס

רחל מנדלוביץ' - מערכות מידע במנורה מבטחים, לצדו של ירון רז - מנכ"ל טנגרם סופט (חברה-בת של מטריקס) ומנהל חטיבת הביטחון והייעוץ האסטרטגי במטריקס

מימין: רוני ספיר, מנהלת מרכז התמחות Matrix Experience; אירית פרידליס, מנהלת מערכות מידע בשופרסל; ורנית זקצר, סמנכ"ל טכנולוגיות במטריקס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים