הסמינר של מטריקס – פרק ב' ואחרון
מטריקס ערכה בשבוע שעבר סמינר לימודי בנושא The Customer Experience Journey, במרכז "נא לגעת" ביפו. בין הדוברים היו ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בפורסטר (Forrester), מומחה בעל שם עולמי בתחום חווית הלקוח שהצליח להעניק חווית לקוח מרגשת למשתתפים…
לסמינר הגיעו כ-80 מנהלים בכירים בתחום השיווק, השירות, הדיגיטל, הערוצים והמיחשוב. עוד נכחו נציגים מהארגונים המובילים במשק: בנק דיסקונט, בנק לאומי, בנק איגוד, בנק הפועלים, המזרחי טפחות, מנורה, הראל ומגדל, ביי דיגיטל, פז, נפטו, פייזר, דנאל, נטפים, שופרסל, שטראוס, אל-על, רשות שדות התעופה.
תגובות
(0)