SDM מערכות מידע תפיץ את פתרונות סאפ

SDM מערכות מידע תשווק, תיישם ותציע תמיכה בפלטפורמת פתרונות SAP Business All-in-One לארגוני ה-Medium Enterprise ● ישי חובב, סאפ: "אנחנו ממשיכים להרחיב את מערך השותפים העסקיים עם עליית הדרישה לפתרונות"

SDM מערכות מידע, המתמחה בשירותים מקצועיים לפתרונות ה-ERP וה-MDM של סאפ (SAP), הוסמכה כמפיצה של פתרונות סאפ למגזר ה-Medium Enterprise. במסגרת ההסמכה, החברה הוכרה על ידי סאפ ישראל כ-VAR (ר"ת Value Added Reseller), והיא תשווק, תיישם ותציע תמיכה בפלטפורמת פתרונות SAP Business All-in-One לארגוני ה-Medium Enterprise.

בעקבות ההסמכה יתאפשר ל-SDM מערכות מידע לפתוח מרכז תמיכה בפתרונות סאפ (First and Second Levels of Support), לבצע מכירה של רישיונות ישירות לארגונים וליישם את פתרון SAP Business All-in-One ואת חבילות ה-Best Practices של SAP, הכוללות פתרונות מוכנים ליישום מודולים של הפלטפורמה המותאמים לפי מאפייני תעשייה ספציפיים (ורטיקלים).

תחומי פעילות החברה המפיצה כוללים ייעוץ, ניהול פרויקטים, הטמעה והדרכה בתחומי SAP ERP, וכן אספקת שירותי מומחים בניהול נתוני אב באמצעות פתרונות ה-Data Governance ו-Data Quality של SAP.

איציק מצליח, מנכ"ל SDM מערכות מידע: "ההסמכה מסאפ היא תוצאה של מהלך אותו התחלנו לפני כארבע שנים, אשר נועד להציב אותנו בליגה הבכירה של שותפי החברה בישראל. השדרוג ברמת שיתוף הפעולה שלנו עם סאפ יאפשר לנו להציע ללקוחותינו ערך מוסף גבוה, בדגש על יכולת יישום מוצלחת ובלוחות זמנים קצרים של פתרונות ה-Best Practices".

ישי חובב, סמנכ"ל מכירות General Business בסאפ ישראל, אמר כי "אנחנו נמצאים במהלך מואץ של פיתוח פתרונות חדשניים, תוך חדירה לשווקים חדשים בתחומי מובייל, ענן, Big Data, ועוד. סאפ ממשיכה להרחיב את מערך שותפיה העסקיים עם העלייה בדרישה לפתרונותיה בשוק. אנו מברכים על מגמה זו ובטוחים ששותפויות חדשות יאפשרו להמשיך ולהרחיב את הצלחותיה של החברה בארגונים רבים ומגוונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים