דיווחים: לא יהיו הפתעות גדולות בעיצוב ה-iPhone הבא של אפל

מקורבים לענקית הטכנולוגיה טוענים כי המכשיר הבא של אפל, שלפי שעה מכונה iPhone 5S, לא יציג שינויים משמעותיים בתכונותיו ● אנליסטים מעריכים כי הגרסה הבאה, iPhone 6, תצא לשוק רק בשנה הבאה ותכלול מסך 4.8 אינץ'

מי שעוצר את נשימתו לקראת ההשקה הצפויה בסתיו (לפי שמועות, כמובן) של הגרסה החדשה של ה-iPhone של אפל (Apple) – כדאי שייקח אוויר ולא יצפה ליותר מדי. זאת, מאחר שהענקית מקופרטינו לא עומדת לשלח לעולם בשורה גדולה – כך לפי אנשים המקורבים לנושא, שצוטטו אתמול (א') בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

הדיווח לא פירט כיצד תיקרא הגרסה החדשה ומה יהיה שונה בה יחסית לדגם האחרון, ה-iPhone 5. השמועות מדברות כרגע על גרסת iPhone 5S ועל דגם מוזל. אפל אמנם לא אישרה או הכחישה את השמועות, אך הדיווחים מדברים על כך שמכשיר ה-5S יהיה דומה בתכונותיו ל-iPhone 5. הוא יגיע במבחר של צבעים, כמו ירוק ומוזהב, נוסף על השחור והלבן המוכרים.

המכשיר המוזל, לפי הדיווחים, שאמור לעלות כ-400-350 דולרים, יהיה בעל מעטפת פלסטיק ולא אלומיניום, וכנראה גם הוא יגיע במבחר צבעים, כמו כחול, ירוק, כתום ועוד – כך לפי אתר MacRumors.

יש אנליסטים המצפים כי הגרסה הבאה של המכשיר, iPhone 6, תוצג רק בשנה הבאה, ותכלול מסך גדול של 4.8 אינץ'. זאת כדי לסייע לאפל להתחרות בסמארטפונים עם מסכי ה-5 אינץ', כמו הגלקסי S4 של סמסונג (Samsung) – המתחרה הגדולה ביותר של אפל.

בשבוע הבא תיפתח ועידת המפתחים השנתית של אפל בסן פרנסיסקו. על פי הדיווחים, אפל צפויה להציג בה עיצוב מחודש של מערכת ההפעלה שלה, כמו גם שירות רדיו אינטרנטי, לאחר שדווח כי הגיעה להסכמים עם שלוש ספקיות גדולות, בהן סוני (Sony), שרק בסוף השבוע חתמה על הסכם עם אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים