פלאריום הישראלית השיקה גרסת מובייל למשחק המלחמה והאסטרטגיה טוטאל דומיניישן – ריבורן

זהו המשחק הראשון לעולם המובייל שמשחררת החברה שנחשבת כיום לאחת משתי מפתחות משחקי האסטרטגיה הגדולות בפייסבוק ●המשחק ניתן להורדה בחינם לכלל מכשירי iOS ● בחודשים הקרובים יותאם גם לפלטפורמת האנדרואיד ● ביום הראשון לזמינותו בחנות היישומים דורג המשחק במקום הראשון בהורדות מבין כל משחקי האסטרטגיה בחנות של אפל בארצות הברית ● מאז השקתו בנובמבר 2011 ברשתות החברתיות, צבר המשחק יותר מ-30 מיליון שחקנים פעילים

נראה כי ישראל בדרך להפוך למעצמת משחקים; פלאריום (Plarium) הישראלית, העוסקת בתחום פיתוח המשחקים, הודיעה אתמול (א') כי השיקה משחק ראשון עבור המובייל. ביום הראשון לזמינותו בחנות היישומים של אפל (Apple) דורג המשחק במקום הראשון בהורדות מבין כל משחקי האסטרטגיה בחנות של אפל בארצות הברית.

החברה השיקה את משחק המלחמה הפופולרי שלה טוטאל דומיניישן- ריבורן (TOTAL DOMINATION: REBORN) בגרסת מובייל, והוא ניתן להורדה בחינם לכלל מכשירי iOS של אפל. בחודשים הקרובים מתכננת החברה להתאים את המשחק גם לפלטפורמת האנדרואיד (Android).

לפי פלאריום, בגרסת המובייל של טוטאל דומיניישן הושם דגש רב על חווית המשתמש, תוך התחשבות בכל גודל מכשיר. המשחק פועל במובייל באופן עצמאי לחלוטין, ואינו תלוי במשחק הקיים ברשתות החברתיות. מאז השקתו בנובמבר 2011 ברשתות החברתיות המובילות, צבר המשחק יותר מ-30 מיליון שחקנים פעילים – מה שהציב את החברה כאחת משתי מפתחות משחקי האסטרטגיה הגדולות בפייסבוק (Facebook). נראה כי פלאריום מנצלת את מומנטום ההצלחה שלה במשחקי אסטרטגיה ברשתות החברתיות, ומבקשת להוסיף לעצמה גם ערוץ הכנסות ממובייל.

ז'וליאן קודורינו, האחראי על שותפויות בתחום הגיימינג בפייסבוק לאזור EMEA,  ציין לפני כחודש במסגרת ביקור שערך בארץ, כי פלאריום היא החברה השנייה בגודלה בעולם למשחקים ברשתות חברתיות, וכי על פי הערכותיה של פייסבוק, השחקנים מוציאים ברכישות בתוך המשחקים של פלאריום פי חמישה ממה שהם מוציאים במשחקים של זינגה (Zynga) האמריקנית. לדבריו, מחצית מעשר החברות הרווחיות המפתחות משחקים בשיתוף פעולה עם פייסבוק, מגיעות מישראל.

פלאריום הוקמה ב-2009, מרכז החברה ממוקם בהרצליה פיתוח ולה ארבעה מרכזי פיתוח נוספים ברוסיה ובאוקראינה. מאז הקמתה היא מכפילה את הכנסותיה משנה לשנה. לפי הערכות בשוק, היקף המחזור הכספי שלה עומד על 100 מיליון דולרים לשנה (בהשוואה לזינגה, עם כ-200 מיליון דולרים בשנה). החברה מעסיקה צוות של יותר מ-300 עובדים והיא מגייסת כעת יותר מ-100 עובדים חדשים. במשחקיה רשומים יותר מ-84 מיליון שחקנים ברחבי העולם. בכל יום נתון, יותר מ-3 מיליון שחקנים משחקים במשחקיה השונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים