רענן ביבר, VMware ישראל: "ב-2012 סיפקנו לשוק בארץ יותר שרתים וירטואליים משרתים פיזיים"

"בשנה שעברה מכרנו לשוק הארגוני בארץ 6,741 מערכות תוכנה לווירטואליזציה", אמר ביבר, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "בהנחה של יחס 1:10 בין שרתים פיזיים לווירטואליים, הרי שכמות השרתים הווירטואליים שמכרנו בארץ - כ-70 אלף - מהווה נתון הגבוה יותר מכלל השרתים הפיזיים שנמכרו באותה השנה בישראל, על פי נתוני IDC"

"ב-2012 מכרנו לשוק הארגוני בארץ 6,741 מערכות תוכנה לווירטואליזציה. בהנחה של יחס 1:10 בין שרתים פיזיים לווירטואליים, הרי שכמות השרתים הווירטואליים שמכרנו בארץ – כ-70 אלף – מהווה נתון הגבוה יותר מכלל השרתים הפיזיים שנמכרו באותה השנה בישראל, על פי נתוני IDC", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל.

ביבר דיבר בפתח כנס שערך הסניף המקומי של ענקית הווירטואליזציה לכבוד הגעתו ארצה של פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית. כנס הבכירים, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אמש (א') באולמי East בתל אביב בהשתתפות כ-200 לקוחות ושותפי החברה.

"חזונה הטכנולוגי של VMware כולל שלושה רכיבים", ציין ביבר. "התחלנו עם וירטואליזציה, כחלק מהמסע לעבר מרכז מיחשוב מוגדר תוכנה, SDDC (ר"ת Software Defined Data Center), שעובר דרך הענן. הרכיב השני הוא ענן בן כלאיים, שמחבר את הענן הפרטי עם זה הציבורי. הפעילות השלישית היא וירטואליזציה של תחנות הקצה והמיחשוב הנייד, תוך שימת דגש על מהירות אספקת השירות ושיפור מיטבי של חוויית משתמשי הקצה. בסופו של התהליך נאפשר למנמ"ר לספק את ה-IT ואת המידע – כשירות", אמר.

לדבריו, "סייענו לארגונים לחסוך תקציבים בשלב הראשון, של וירטואליזציה של שרתים ויצירת משאב מיחשוב מופשט. השלב שלאחר מכן היה מיכון ה-IT וכעת אנחנו מצויים בפתחו של השלב השלישי – העצמת יכולות המיחשוב על ידי יצירת IT כשירות". הוא הוסיף, כי 35% מהארגונים מצויים בשלב הראשון, לאחר שערכו וירטואליזציה ל-20%-30% מהשרתים, 45% מהם ערכו וירטואליזציה לרוב השרתים והמשיכו למיכון מערכות ה-IT וכחמישית מהארגונים נמצאים בפתחו של השלב השלישי.

"הביצועים שלנו בישראל מצוינים ואנחנו צפויים לעקוף את יעדי המכירות שהוצבו בפנינו", אמר ביבר. הוא ציין שהסניף הישראלי של VMware מונה כ-200 עובדים, מהם 25 אנשי מכירות והשאר אנשי פיתוח, על בסיס הרכישות אותן ביצעה החברה בישראל.

דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל. צילום: קובי קנטורביבר סיכם באמרו, כי "מערכות ה-IT נדרשות לסייע בשיפור ביצועי הארגון לאזן את עצמו כלכלית ולתת מענים טכנולוגיים ועסקיים מיטביים לשינויים המהירים המאפיינים את עולם העסקים המודרני. הדבר מקבל משנה תוקף במציאות הכלכלית של השנים האחרונות. נדרשת וירטואליזציה כוללת ובכוונתנו ליישם את אותם העקרונות של וירטואליזציה של השרתים על כלל רכיבי הדטה סנטר – השרתים, מערכות האיחסון ומערכות תקשורת הנתונים. כך, כל התשתית תהיה וירטואלית, מנוהלת וממוכנת, תסופק כשירות וניתן יהיה להטמיע אותה בתוך דקות לעומת חודשים כיום. הדבר יביא לתגובתיות מהירה לאתגרים העסקיים הרבים של הארגונים".

דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל, שפרסה חסותה על האירוע, ציין בדבריו את שיתוף הפעולה של החברה עם החברה הבת שלה, VMware – בפעילויות המו"פ והמכירות וכן בהגדרת האסטרטגיה הטכנולוגית לטובת הלקוחות הארגוניים.

שמוליק ענתבי, מנהל אזורי ב-VMware לישראל, יוון, קפריסין ומלטה, ציין שיש לחברה מחזור מכירות שנתי של 4.61 מיליארד דולרים בשנה ושהיא חברת התוכנה החמישית בגודלה בעולם, עם 13,800 עובדים. הוא הוסיף שכל החברות שנמצאות ברשימות הפורצ'ן 100 (Fortune 100) והפורצ'ן גלובל 100 (Fortune Global 100) הן לקוחות של החברה.

שמוליק ענתבי, מנהל אזורי ב-VMware לישראל, יוון, קפריסין ומלטה. צילום: ניב קנטורבין המנמ"רים שנכחו באירוע ניתן למנות את איקו חסון, משרד הביטחון; קובי הוכמן, ביטוח חקלאי; ישראל פיינברג, בית החולים וולפסון; דני מועלם, הראל ביטוח; יוסף מנזלי, ויסוניק; ליביו שפסה, בדק, התעשייה האווירית; דורון יצחקי, שירותי בריאות כללית; אריאל שקרצי, מעריב-NRG; אליעזר יגור, עיריית רמת גן; שלמה פז, דלק; מוטי דוזטו, מוזיאון ישראל; בני אתגר, נתיבי איילון; איתי זימן, מכבידנט; גדעון אלרום, מנרב; אבי מנשה, תעשייה אווירית; איציק כהן, אל על; מאיר פרומנסקי, NDS מבית סיסקו (Cisco); ופרופ' ישע סיון, המכללה האקדמית תל אביב-יפו.

בין השותפים העסקיים של VMware ישראל שנכחו נמנו אורנה ברי, EMC העולמית; ריק קפלן, יבמ (IBM) ישראל; יהושע בקולה, HP ישראל; אלון בן צור, בינת תקשורת מחשבים; חיים מזרחי, תים מקבוצת מלם-תים; אודי ויינטראוב, אומניטק מקבוצת מלם-תים; רמי נחום, טריפל סי; דני נויברגר, EMC ישראל; סיני ברקת, אינטל (Intel); אפרים אקרלינג, בי דיוק מקבוצת מגדל; עדי שיין, One1; דורון דרייר, Arrow ECS ישראל; אלי וודינסקי, זברה טכנולוגיות; צור שריג, אנקור; ורוני שדה, Med-1.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים