פרודוור ישראל איחדה את כלל פעילויותיה בארץ ומינתה את יוסי חיימוב למנכ"ל

במסגרת המבנה החדש אוחדו פעילויות ה-ERP, ה-CRM, ה-SharePoint, ניהול הידע, תשתיות ה-IT ופיתוח הדוט.נט - לחברה אחת ● החברה הממוזגת תעסיק כ-150 עובדים ותשרת מעל ל-100 לקוחות בישראל ● חיימוב: "החברה הממוזגת תסגור את שנת 2013 עם מחזור של 50 מיליון שקלים והתוכנית היא להכפיל את היקף הפעילות ל-100 מיליון תוך שלוש שנים"

פרודוור ישראל השיקה היום (ב') מבנה ארגוני חדש, במסגרתו יאוחדו כלל פעילויות החברה, שפעלה עד כה במתכונת של חברות אחיות בעלות אוטונומיה בתחומן. במסגרת המבנה החדש אוחדו פעילויות ה-ERP, ה-CRM, ה-SharePoint, ניהול הידע, תשתיות ה-IT ופיתוח הדוט.נט – לחברה אחת, בראשה יעמוד יוסי חיימוב – שמונה למנכ"ל פרודוור.

חיימוב (37), ששימש עד כה כדירקטור פעילות בינלאומית בהנהלת פרודוור העולמית, הקים וניהל את חברת אפקט, שהתמחתה ב-Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft). בנוסף, הקים וניהל את מקסימום ERP – המפיצה הרשמית של מוצרי ה-ERP של מיקרוסופט בישראל. הוא בוגר ממר"ם ובעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.

"החברה הממוזגת תסגור את שנת 2013 עם מחזור של 50 מיליון שקלים", אומר חיימוב. "התוכנית היא להכפיל את היקף הפעילות ל-100 מיליון תוך שלוש שנים, באמצעות צמיחה אורגנית והמשך מדיניות רכישות ומיזוגים של חברות המספקות שירותי ערך מוסף, אשר סינרגטיות לפעילות שלנו".

איציק ג'יני, אשר הצטרף לחברה בתחילת 2011 כשותף ומנכ"ל פרודוור ישראל ERP, החליט לממש את אחזקותיו בפרודוור, וזאת אחרי שלפני מספר שנים מכר את פעילות ה-סאפ (SAP) שלו, ג'יני יועצים, למלם-תים. לאחר האיחוד יכהן ג'יני כיועץ אסטרטגי להנהלת פרודוור ישראל.

מפרודוור נמסר, כי מטרת המבנה הארגוני המטריציוני החדש היא ליצור ארגון ממוקד התמחות, שיאפשר ללקוחות החברה "לפגוש" סל פתרונות והתמחויות מותאמים לצרכיהם העסקיים. החברה הממוזגת תעסיק כ-150 עובדים ותשרת מעל ל-100 לקוחות בישראל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. NirO

    ליוסי המוכשר, ישר כוח! תמשיך עם מגע הזהב שלך ותצעיד את פרודוור בבטחה אל הובלת שוק ה-IT בישראל. בהצלחה, ניר

אירועים קרובים