נס טכנולוגיות תשתף פעולה בתחום הייעוץ האסטרטגי עם ארגון IVI העולמי

החברה תשמש כנציגה הבכירה של הארגון בישראל, שמציע ייעוץ אסטרטגי וניהולי בתחום מערכות המידע המבוסס על מתודולוגיות מדידות מוכחות ● נציגות IVI העולמית תגיע לישראל במטרה להיפגש עם מנמ"רים בכירים ותיקח חלק במפגשי שולחן עגול שיציגו את המתודולוגיה של הארגון בשיתוף נס טכנולוגיות

נס טכנולוגיות חתמה הבוקר (ג') על שותפות ברמה הבכירה ביותר, Patron, עם ארגון חברות הייעוץ הבינלאומי IVI (ר"ת Innovation Value Institute), שעוסק בחקר ובפיתוח מסגרות מתודולוגיות להעלאת הערך העסקי של ה-IT ותמיכתו בחדשנות העסקית של הארגון.

ארגון IVI הוקם ב-2006 על ידי האוניברסיטה הלאומית של אירלנד, Maynooth, ואינטל (Intel) אירופה, במטרה ליצור מתאם אמיתי בין האסטרטגיה העסקית ל-IT הארגוני על ידי שיפור ממוקד ומתמיד ביכולות הניהול של ה-IT. בין השותפים הבכירים בארגון חברות ייעוץ בינלאומיות כמו BCG ו-E&Y, חברות IT מובילות כמו מיקרוסופט (Microsoft) וסאפ (SAP), ועוד.

פרופ' מרטין קרלי, מנהל מעבדות הפיתוח של אינטל באירופה, שותף-מייסד ומנהל ארגון IVI, אמר ש-"תחום ה-IT נמצא בעיצומה של מהפכה וארגונים רבים אינם יודעים עדיין כיצד לנצל אותה לתועלת העסקית שלהם. אנחנו מאמינים שהחדשנות בתחום ה-IT צריכה להיות נחלת הכלל. שירותי הייעוץ של נס יוכלו להביא את המתודולוגיות המתקדמות של IVI לישראל ולהציג ROI משמעותי ללקוחות".

אריה עמית, סמנכ"ל בכיר לייעוץ אסטרטגי בנס ישראל, אמר ש-"בעידן זה, בו מנהל מערכות המידע הינו שותף עסקי להשגת יעדי הארגון, אחריותו להוכיח את תרומת מערכות המידע לארגון וכן לקיים מדידה אפקטיבית של עולם זה. מתודולוגיית IT-CMF של ארגון IVI תסייע לנו לתמוך טוב יותר בלקוחות שלנו ולסייע להם בפיתוח תכניות והערכות עסקיות מחודשות של גופי ה-IT שלהם, הכוללות הגדרת אסטרטגיית מערכות המידע בתיאום עם האסטרטגיה העסקית של הארגון".

נציגות IVI העולמית תגיע לישראל במטרה להיפגש עם מנמ"רים בכירים ותיקח חלק במפגשי שולחן עגול שיציגו את המתודולוגיה של הארגון בשיתוף נס טכנולוגיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים