מוקד אמון השיקה את "אמון גרדיאן" – אפליקציה סלולרית לניטור כל בני המשפחה וסיוע במצבי מצוקה וחירום

האפליקציה זמינה להורדה עבור מערכות אנדרואיד ו-iOS ומאפשרת חיבור בין כל בני המשפחה ובין המוקד המבצעי. בעת מצוקה ● היא מאפשרת זיהוי מיקום בזמן אמת והזנקת עזרה אנושית מיידית ● רפי סויד, מנכ"ל ומייסד קבוצת מוקד אמון: "האפליקציה פותחה כחלק מסל שירותים כולל, מתוך מחשבה לספק לכל אחד ואחד שקט נפשי בכל רגע נתון בנוגע לאנשים היקרים להם"

מוקד אמון השיקה את "אמון גרדיאן" (EmunGurdian), אפליקציה סלולרית, המאפשרת ניטור כל בני המשפחה וסיוע במצבי מצוקה וחירום. האפליקציה, שזמינה להורדה עבור אנדרואיד של גוגל (Google) ו-iOS של אפל (Apple) מאפשרת חיבור בין כל בני המשפחה ובין המוקד המבצעי, כך שבעת מצוקה, המשתמש ישדר אות למוקד הבקרה המבצעי של מוקד אמון ולכל בני המשפחה, ויוכל לקבל סיוע טלפוני מהמוקד ושליחת סייר במידת הצורך. בנוסף, היא כוללת גם אפשרות לקבלת מפת מיקום בזמן אמת של כל בני המשפחה הרשומים לשירות ומאפשרת למשתמש לשדר את המיקום אל כל מי שמקושר אליו.

איך זה פועל?
האפליקציה מופעלת באמצעות לחצן מצוקה הנקרא "I need You". בלחיצה עליו ייפתח ערוץ תקשורת טלפוני הכולל מיקום בין המוקד המבצעי של מוקד אמון למשתמש, על מנת לברר איך ניתן לסייע ובמידת הצורך לשלוח סייר או כל סיוע אחר. במקביל, תועבר הודעת מצוקה לבני משפחתו של המשתמש ומיקומו בזמן אמת. בנוסף, כוללת האפליקציה גם פונקציה בשם 'Family Map' המראה את מיקומם של כל בני המשפחה בכל רגע נתון. בעת לחיצה על כפתור "OK" תשלח הודעה הרגעה לאנשי הקשר. באמצעות אופציה נוספת בשם 'I NOTIFY YOU' יכולים בני המשפחה הרשומים ואנשי הקשר לשלוח זה לזה מסרים.

לדברי רפי סויד, מנכ"ל ומייסד קבוצת מוקד אמון, "האפליקציה פותחה כחלק מסל שירותים כולל, מתוך מחשבה לספק לכל אחד ואחד שקט נפשי בכל רגע נתון בנוגע לאנשים היקרים להם. כל הורה מכיר מצבי חרדה ודאגה בגלל הילדה שיוצאת למסיבה, הבן שיוצא לבסיס או הבעל שיוצא לרכיבת אופניים לילית. ברגעי החרדה האלו מתחילים ההורים לנדנד: מצלצלים בכל דקה לברר, 'איפה את?', 'עוד כמה זמן את מגיעה?' גם קשיש שיוצא מביתו, מועד ונופל – יכול בלחיצת כפתור בטלפון לדבר עם מוקדנית החברה ולהזעיק בן משפחה לעזרה. לחיצה על פונקצית OK תרגיע את בני המשפחה הדאגנים".

מוקד אמון הוקמה בשנת 1981 על ידי רפי סויד והיא מורכבת משלוש חטיבות: חטיבת מוקד – חטיבה המספקת שירותי מוקד, סיור ומערכות מיגון מתקדמות ללקוחות פרטיים ועסקיים. חטיבת האבטחה – העוסקת במגוון תחומים כאשר המרכזי מביניהם הינו שירותי שמירה ואבטחה. אמון ניקיון – חטיבה המתמחה בשירותי ניקיון ואחזקה בבתי עסק ומשרדים.

אירועים קרובים