תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פגישות אישיות עם מקבלי החלטות במנהטן 10.07.213 בחסות קבוצת אנשים ומחשבים

11/06/2013 14:07

משלחת ובה 15 חברות אבטחת מידע ופתרונות לארגונים פיננסיים, תקיים סדרת פגישות במהלך חודש יולי עם נציגים מעשרות גופים, מפיצים ואינטגרטורים, בנקים ומוסדות פיננסיים אמריקאים שיגיעו לבחון שילוב של טכנולוגיות ישראליות בארצות הברית.

לדברי עפרה רקלין, מנכ"ל חברת MIW: "מטרת האירוע הינה פתיחה וחיזוק של ערוצי מכירה, פגישות אישיות עם ארגונים מתחום הפיננסים, מפיצים, אינטגרטורים וגופים עם פריסה בינלאומית בארצות הברית".

עפרה מוסיפה ומציינת כי "האירוע שיתקיים בשיתוף עם חברת DataGenics האמריקאית ובחסות קבוצת אנשים ומחשבים, יפגיש את החברות האמריקאיות עם מיטב הטכנולוגיות הישראליות בתחום, חברות ישראליות שכבר מוכרות בישראל ובעולם ושפועלות להרחיב את זרועות השיווק שלהן בארה"ב".

עפרה מדגישה את הסיוע והמעורבות של נספחות ישראל בניו יורק, בראשות נילי שלו, שגם צפויה לשאת דברי פתיחה באירוע.

לדבריה, "בשל ההיענות הרבה לפעילות האירוע, אנו ננהל אירוע נוסף, בחודש אוקטובר, שיהיה מיועד בעיקר לחברות הזנק ויתמקד בקידום פגישות עם גופי השקעה וקרנות הון סיכון אמריקאיות, אירוע שבו פלי הנמר צפוי לשאת דברי פתיחה ולסייע לחשיפתו וקידומו".

בין חברי המשלחת הישראלית: Pyramid Analytics, Observe IT, Ericom, Evolven, Verint, Beyond Security,Panorama, Time Machine, BackBox, Neabula, World8, EventGo, G-Stat , Enforcive, ChipPC.

אירועים קרובים