תוכן שיווקי

נס טכנולוגיות החלה לשווק בישראל את מערכת ניהול הידע החברתית-ארגונית ClearMash מתוצרת חברת דפדוף

11/06/2013 14:43

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, החלה לשווק בישראל את מערכת ניהול הידע החברתית-ארגונית ClearMash מתוצרת חברת דפדוף מהרצליה. ClearMash היא פלטפורמת תוכנה המאפשרת לארגונים למזג ידע פורמלי של הארגון עם ידע בלתי פורמלי של העובדים האגור במקומות שונים כגון אימיילים, פורטלים, מערכות ניהול תוכן, מערכות חיצוניות ועוד – על מנת להשיג יעדים עסקיים.

ClearMash מאפשרת שיתוף פעולה הדוק בין העובדים ועבודה ברשת. המערכת משפרת את יכולתו של הארגון לשמר את הידע הנצבר בו ולחזור ולהשתמש בו ביעילות. כמו כן מאפשרת ClearMash לשפר את התהליכים הארגוניים המרכזיים על מנת להגדיל את הפרודוקטיביות של עובדים ולשפר את שירות הלקוחות. בין השאר מונעת המערכת כפילות מאמצים של צוותים שונים בארגון, המשקיעים זמן רב לפתור אותן בעיות, מאחר שאינם מודעים לידע שנצבר בצוותים אחרים שכבר עשו זאת.

המערכת מאפשרת נגישות מיידית למידע באמצעות רכיב תוכנה המותקן על גבי תחנת העבודה. הדבר מאפשר "לדחוף" מידע רלוונטי בזמן הנכון לאדם הנכון ובהתאם לתוכן הרלוונטי בו צופה המשתמש. תכונה זו מעודדת את העובדים להשתמש ב-ClearMash בצורה מירבית לצורך ניהול הידע.

בין השאר משפרת ClearMash במידה ניכרת את יכולתם של מוקדנים במרכזי שירות, דבר המגביר את שביעות הרצון של לקוחות. בעזרת המערכת יכול המוקדן לאחזר במהירות את הידע הפורמלי והבלתי פורמלי שנצבר בארגון בקשר לבעיה מסויימת המעיקה על הלקוח שהתקשר למוקד. למעשה, המערכת הופכת את המוקדן למומחה שבמקרים רבים מסוגל לספק ללקוח מענה מהיר כבר בפניה הראשונה, ומקלה במידה ניכרת את העומס המוטל על מוקדי השירות, תוך קיצור זמן ההמתנה של הלקוח.

"ClearMash מהווה בשורה לארגונים רבים בארץ היכולים באמצעות המערכת לשפר את תפקודם ולנצל בצורה מיטבית את הידע שנצבר בהם", אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "ה-ClearMash הוא מוצר נוסף במסגרת סל המוצרים של NessPRO המאפשרים ייעול מירבי בארגונים וקיצור הזמן להשגת המטרות העסקיות".

"עוצמתם של ארגונים נמצאת בידע הפורמלי והבלתי פורמלי הצבור בהם. המידע המופק בארגון אגור, בין השאר, באימיילים, בדיסקים שבמחשבים האישיים של העובדים, בהתכתבויות שונות בין העובדים ובמקומות נוספים. שליטה ארגונית במידע זה תוך יכולת לאתרו ולאחזרו במהירות היא בעלת ערך עסקי עצום לארגון", אמר שלום סוויסה, מנכ"ל דפדוף וממייסדי החברה. "בזכות יכולת השיווק של NessPRO והיכרותה העמוקה עם המגזרים השונים במשק, יוכלו עתה ארגונים רבים בארץ להנות מהיתרונות הגלומים ב-ClearMash".

אירועים קרובים