תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סדנת 4×4 פלטינום בנושא "החוויה היא המוצר – אפיון חוויית המשתמש", תיפתח ב-27 ביוני

11/06/2013 14:59
ג'ון ברייס מכללת הי-טק

אנשי מקצוע רבים מבינים היום שחווית המשתמש היא מרכיב קריטי בתהליך הפיתוח של המעצב, מנהל הפרויקטים, המפתח או מנהל המוצר .בתעשיית התוכנה, הפך מרכיב זה לאמצעי בידול מרכזי. משתמשים כבר אינם מוכנים להסתפק במוצר רק בעל פונקציונאליות וביצועים גבוהים, הם בוחנים אותו גם מהיבטי חוויית השימוש (User Experience).

מטרות הסדנה
בסדנת אפיון חווית המשתמש נדגים אפליקציות בעלות חווית שימוש מוצלחת, נכיר את תהליך האפיון ממוקד חוויית משתמש (User Centered Design), נתנסה בצעדים שונים של אפיון ונלמד איך לשלב אותו בתהליכי פיתוח מודרני. הסדנא תעניק כלים, המסייעים לבחון את המאפיינים של חוויית משתמש מוצלחת, כולל היכרות והתנסות עם תהליך אפיון המידע (Information Architecture), הצגתו (Infographics) ושילובו בתהליכי הפיתוח. להכיר את האתגרים והכללים להתאמת ממשקי תוכנה לעולם אפליקציות המובייל (Smartphone & Tablet).

מנחה ומרצה ראשי
ארז פדרו, ארכיטקט UX בקוד-ווליו, בעל ניסיון של מעל 15 שנה בתכנון ומימוש חוויית משתמש בצפון אמריקה ובישראל, עם רקע אקדמי מגוון הכולל תואר ראשון בפיזיקה ומתמטיקה, ותואר שני עיצוב תעשייתי עם התמחות בהנדסת גורמי אנוש (Human Factors) ותכנון מערכות (Systems Design). ארז מלמד קורסים האפיון חוויית משתמש ובמימוש בטכנולוגיות XAML באקדמיה ובתעשייה, ומתעניין במיוחד בנושא המחשת מידע (information visualization) של כמויות מידע גדולות (Big Data).

ארז פדרו, ארכיטקט UX בקוד-ווליולדברי ארז פדרו, חוויית השימוש במוצרים ואפליקציות הפכה למרכיב מרכזי בהצלחה שלהם בשוק של היום. המשתמשים צריכים להתמודד עם כמויות מידע חסרות תקדים, ולכן נוטים לבחור מוצרים שממשק המשתמש שלהם תוכנן כך שהמידע נגיש, וקריא. הסדנא מתמקדת בתהליכים, כלים ושיטות פרקטיות המסייעות להגיע למוצרים שבהם המשתמש יאמר "ברור!".

קהל היעד
הסדנא מיועדת לבעלי ידע קודם בתחום, המעוניינים לרכוש מיומנויות וטכניקות וכל מי שמעורב באפיון המוצר ובעיצוב שלו: מאפייני חוויית משתמש, מעצבים גרפיים, מנהלי מוצר, מנהלי פרויקטים, יזמים, מפתחי ממשק . הסדנא מיועדת לאלו המאפיינים מערכות מידע או המעוניינים להתפתח בכיוון זה, כגון מנתחי מערכות, מפתחים וראשי צוותי פיתוח. כמו גם מעצבי אפליקציות ואתרים.

לדברי ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס מכללת הי-טק, לאחרונה הסדנא עברה מתיחת פנים והותאמה להתקדמות הטכנולוגית הנותנת מענה לצרכי הלקוחות ללבטים יום יומיים. הסדנא מציגה תמונה רחבה של עולם חווית המשתמש ומעניקה כלים מעשיים בעלי ערך מוסף בסביבת הארגון.

אירועים קרובים