אנריקה לורס, HP: "נמשיך להיות שחקן מוביל בתחום הדסקטופ"

"יש לנו את היכולת להבין לעומק את הצרכים של הלקוחות שלנו ולאן הם רוצים להגיע, תוך תרגום של מטרות אלו לכדי יכולות טכנולוגיות", אמר לורס - סגן נשיא בכיר למכירות ושירותים ב-HP, במסיבת העיתונאים שפתחה את כנס דיסקבר 2013 ● קרול הס, סגן נשיא לפתרונות IT מסחריים: "הדסקטופ לא מת, הוא חי ובועט" ● עוד הוצגו במסיבת העיתונאים מספר דסקטופים חדשים, פתרונות ניידים ופתרונות הדפסה

11/06/2013 16:06

"השוק עובר שינויים והכרזת המוצרים הנוכחית של HP מהווה הוכחה לכך שאנו קשובים לצרכים של הלקוחות שלנו. מעבר לכך, אנו נמצאים שם עבור הלקוחות שלנו כדי לסייע להם לעבור שינויים צפויים באופן מיטבי" – כך אמר אנריקה לורס, סגן נשיא בכיר למכירות ושירותים ב-HP, במסיבת העיתונאים שפתחה את כנס דיסקבר 2013 שמתקיים השבוע בלאס וגאס.

אחד השינויים אליו התייחס לורס בדבריו הוא הפסקת התמיכה במערכות XP באפריל 2014, עליה הודיעה מיקרוסופט (Microsoft) לא מכבר. "HP מתכוונת לשמור על מעמדה כשותף בכיר של מיקרוסופט, שיסייע בהנעת תהליכי המעבר מ-XP למערכות חלונות 7 (Windows 7) וחלונות 8 (Windows 8) בארגונים. יש לנו את היכולת להבין לעומק את הצרכים של הלקוחות שלנו ולאן הם רוצים להגיע, תוך תרגום של מטרות אלו לכדי יכולות טכנולוגיות".

לדבריו, ארגונים רבים עדיין לא יודעים עדיין על הצורך לעבור מ-XP ועל חשיבות המעבר למערכות ההפעלה החדשות, הן בשוק האנטרפרייז והן בשוק ה-SMB. "זו תהיה הזדמנות טובה מאוד עבורנו להסביר ללקוחות אילו יתרונות טמונים במעבר, ולסייע להם במעבר הנדרש – באמצעות פרוטפוליו המוצרים הרחב שלנו, רשת השותפים שלנו וסט השירותים הרחב שיש בידינו להציע", אמר.

לורס הדגיש בהקשר זה את חשיבות השירותים שמציעה HP עבור לקוחותיה. "המעבר לחלונות 7 דורש חשיבה ותכנון מחדש של מערכות ה-IT בארגון. נדרש למשל אפיון מחדש וכתיבה מחדש של אפליקציות. כמו כן, נדרשות התקנות ורכישה של ציוד חדש. אין בשוק מתחרה שיכול להציע מסגרת כוללת טובה יותר למעבר נדרש זה", הסביר לורס.

HP הכריזה במסיבת העיתונאים על מוצרים חדשים בסדרת הדסקטופ 800 של החברה, כמו גם בסדרת ה-600 ובסדרת ה-900. הסדרות מותגו מחדש כסדרות elite, בה מוצעים דסקטופים, מערכות All-in-One וטאבלטים עם יכולות ביצוע מגוונות בהתאם לצורכי הארגון. במסגרת זו הוכרזו: ProOne 600 G1 All-in-One ,EliteDesk 800 G1 ,EliteOne 800 G1 ,ProDesk 600 G1 ו-Elitepad900 – טאבלט שתוכנן לצרכים עסקיים. עוד הוכרז על חליפת יכולות להתקן ה-Elitepad, שכוללת סורק ברקוד וקורא לכרטיסי אשראי, לצרכים קמעונאיים.

"הדסקטופ לא מת, הוא חי ובועט", אמרה בהתלהבות קרול הס – סגן נשיא לפתרונות IT מסחריים ב-HP, בראיון לאנשים ומחשבים, "דסקטופ הוא עדיין 40% מהשוק כולו. זו עובדה שחשוב לציין ולקחת בחשבון, במיוחד לנוכח ההתרגשות הרבה של השוק סביב התקנים ניידים". לדבריה, "HP עדיין רואה הזדמנויות עסקיות מצוינות בשוק הדסקטופ. אנחנו נמשיך להיות שחקן מוביל בתחום זה, ואין לנו כל כוונה עתה או בעתיד להוציא את התחום מתחת לידינו. HP תמשיך לזהות הזדמנויות בשוק ולספק מוצרים חדשניים שיענו על צורכי השוק".

קרול הס, סגן נשיא לפתרונות IT מסחריים ב-HPהס מנתה את יתרונותיו המרכזיים של הדסקטופ, בהם TCO כדאי, יכולות אבטחה גבוהות, אופציה של הרחבת היכולות, וביצועים גבוהים. "אלה חלק מהסיבות שהדסקטופ עדיין בסביבה, ואין לי ספק שזה ימשיך להיות כך", אמרה. לדבריה, הירידה המתונה במכירת הדסקטופים אינה עדות להעלמות התחום, אלא לכניסה של התקנים ניידים שעונים על דרישות מסוימות בארגונים.

על המוצרים החדשים שהוכרזו, אמרה הס, כי מעבר לביצועים הגבוהים, HP הקפידה על עיצוב רענן ומושך, כשהוא ממוקם על רצפת המשרד או על השולחן. סדרת ה-800, היא הסבירה, מכוונת יותר לצרכי האנטרפרייז ומאופיינת באמינות גבוה, יכולות אבטחה מתקדמות, יציבות ומחזור חיים ארוך. סדרת ה-600  מכוונת לצרכי מיינסטרים, כאשר הלקוחות מקבלים ביצועים טובים בעלויות סבירות וברות השגה. ב-EliteOne 800 G1, מוצר ה-All-in-One של החברה, משלבת HP לראשונה יכולות מגע בסביבת חלונות, אמרה הס.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים