HP השיקה שרתים ופתרונות אחסון עבור שוק ה-SMB

במסגרת מאמציה לחזק את מעמדה בתחום התשתית האחודה, הכריזה HP על שרתים ומוצרי אחסון חדשים, המתאפיינים ביכולות ניהול ואחזקה פשוטות – זאת במסגרת כנס דיסקבר 2013 שנערך בלאס-וגאס ● דיוויד סקוט, סגן נשיא ב-HP: "המערכת החדשה מצוידת בטכנולוגיה שמאפשרת הפחתה של עד 50% בנפח האחסון הנדרש, ללא פגיעה בביצועים"

12/06/2013 17:45

"HP מזהה שלוש מגמות מרכזיות בעולם התשתיות: בראש ובראשונה מדובר במעבר מעידן הקליינט-סרבר לתשתית אחודה והוליסטית שמאפשרת כיסוי מיטבי של שרתים, פתרונות אחסון ורשת; מגמה שנייה היא כמובן הענן, אותו אנו מכסים באופן מלא, בין אם הוא פרטי, מנוהל או ציבורי; ומגמה שלישית – תוכנה מוגדרת דטה-סנטר", אמר דייב דונטלי, סגן נשיא ומנהל חטיבת השרתים, האחסון והרשתות ב-HP, במסיבת העיתונאים שנערכה בכנס דיסקבר 2013 בלאס-וגאס, בה הוכרזו שרתים חדשים ופתרונות אחסון.

לדבריו, יותר ויותר לקוחות מכירים בערכה של אסטרטגיית החברה והחתירה שלה לכיוון תשתית אחודה. יש לכך תוצאות בשטח, לטענתו, כאשר תחום האחסון בחברה עבר משמעותית את ממוצע הגידול בשוק. ביחס לענן, הוא ציין, כי 1,000 לקוחות ברחבי העולם עושים שימוש בענן הפרטי של HP לצורך מיכון הדטה סנטרים שלהם וייעול מערך ה-IT. בתחום התוכנה מוגדרת דטה סנטר, אמר דונטלי, כי ה-SDD הפך לטרנד שנישא בפי כל – אבל HP היא החברה היחידה שמציעה בשוק מוצרים לאורך כל ההיבטים המרכזיים של תוכנה מוגדרת IT. באפריל האחרון הכריזה HP על תוכנת הקליינט-סרבר הראשונה שלה, ומאז הוכרזה אף תוכנה מוגדרת אחסון. הוא הדגיש, כי ההובלה של HP בשוק בולטת במיוחד בתחום התוכנה מוגדרת רשת.

ההכרזה הראשונה במסיבת העיתונאים בכנס עסקה בשרתים. HP הציגה שרתי ProLiant חדשים, שמכוונים לתת מענה לצרכים של עסקים קטנים ובינוניים. השרתים מאופיינים ביכולת ביצוע גבוהה, פריסה פשוטה, וקלות בניהול והאחזקה.

שרת ה-ProLiant microserver Gen8 מכוון לעסק קטן עם פחות מ-10 עובדים, שמחפש אחר פשטות וקלות בהתקנה, ניהול והאחזקה של השרת, שיכולות להתבצע גם מרחוק. לדברי דונטלי, השרת מאופיין בפעולה שקטה, כך שהוא אף יכול להיות ממוקם על השולחן במשרד. עוד הוכרז במסגרת מסיבת העיתונאים שני שרתים:  DL320e Gen 8 v2, ושרת ה-ML310e Gen 8 v2. שלושת השרתים כוללים את פתרון Active Health, אשר מכוון את השרת באופן אוטומטי לפעולה תקינה, לצריכת כוח מינמלית, ולהאצה של עדכוני יישומים.

עוד במסיבת העיתונאים הוצגו מספר פתרונות אחסון חדשים, שמרחיבים את פרוטפוליו מוצרי האחסון האחוד של HP. מערכת HP 3PAR StoreServ 7450, שהוכרזה בכנס, מציעה ביצועים של 550 אלף אופרציות כניסה ויציאה לשנייה, עם מהירות תגובה של כ-0.7 מילי-שניות. המערכת כוללת אלגוריתמים מתקדמים שמאפשרים הפחתה של ה-Latency ומהירות הטרנזקציות. בנוסף, תוכנת ה-3PAR Priority Optimization, שהוכרזה עם המוצר, מבטיחה רמת ביצוע מיטבית עבור עומסים ספציפיים, לשיפור הפרודוקטיביות הכללית של המוצר.

"ארגונים מאותגרים ביותר מהצורך לטפל בעומסי עבודה לא צפויים באופן יעיל, כאשר הם מנהלים מקטעי אחסון נפרדים", אמר דיוויד סקוט, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת האחסון. "עם מערכת ה-3PAR StoreServ, לקוחות מקבלים לידיהם פתרון שעונה על הצרכים הקריטיים שלהם, תוך יישום גישה שמאפשרת פשטות ויכולות ניהול חזקות, ללא יצירת מקטעי אחסון נפרדים". לדבריו, כדי לאפשר החזר מהיר על ההשקעה, המערכת החדשה מצוידת בטכנולוגיה שמאפשרת הפחתה של עד 50% בנפח האחסון הנדרש, ללא פגיעה בביצועים. עוד ציין כי הפתרון מאפשר הפחתה משמעותית בעלויות ומהירות הפריסה, בזכות הארכיטקטורה המודרנית של המערכת. "שלא כמו היצע פתרונות של חברות סטארט-אפ שונות, המוצר שלנו מבטיח לארגון המשכיות עסקית עם טכנולוגיות יציבות, שמאפשרות גישה שוטפת ליישום במקרה של תקלה בחומרה או אסון שחלילה התרחש באתר", אמר.

סקוט הציג במסיבת העיתונאים תוכנה חדשה עבור משפחת ה-3PAR StoreServ, שמאפשרת לחזק את האבטחה בארגונים כמו ממשלה, בריאות ופיננסים, הודות ליכולת מתקדמת של הצפנת נתונים. HP אף הכריזה על תשתית SAN – StoreFabric, בעלת 16 ג'יגה-בייט, אשר מאפשרת צמצום צווארי בקבוק והגברת הביצועים.

עוד הוצג הדור השני של תוכנה מוגדרת אחסון, אשר מאפשרת הגנה הדוקה יותר על המידע. את ה-HP StoreOnce VSA ניתן לפרוס כמכונה וירטואלית על שרתים סטנדרטיים, ובכך לחסוך את הצורך של הארגון ברכישת חומרה ייעודית. הפתרון מאפשר להציע גיבוי כשירות עבור ספקי אירוח ועלויות נמוכות עבור אבטחה של אתרים מרוחקים של הארגון.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים