AT&T שינתה את מדיניות אספקת המכשירים – הלקוחות לא יוכלו לשדרג את המכשיר עד לתום החוזה

עד לשינוי המדיניות השבוע, יכלו מנויי ספקית הסלולר האמריקנית להחליף את המכשיר הקיים שלהם כבר לאחר 20 חודשים - ובסבסוד מלא ● כיום לאחר העדכון, רק לאחר 24 חודשים יוכלו הלקוחות להחליף מכשיר ● עם זאת, לקוחות שישלימו שישה חודשים בחברה, יוכלו לקבל הנחה במידה וירצו להחליף לציוד חדש ● השינוי במדיניות יחול על כל מי שהחוזה שלו פג במרץ 2014 והלאה

ספקית הסלולר האמריקאית AT&T, החליטה בצעד מפתיע למדי, לשנות את מדיניות שידרוג המכשירים שלה. לפי המדיניות החדשה, לקוחות החברה צריכים להמתין עד לסיום החוזה שלהם בחברה, לפני שיוכלו לשדרג את המכשיר שלהם באחד חדש בסבסוד מלא.

החוזה המעודכן מול החברה תקף ל-24 חודשים, ועד לשינויו השבוע, יכלו המנויים של החברה להחליף את המכשיר הקיים שלהם כבר לאחר 20 חודשים ולקבל סובסידיה מלאה, זאת, אם קיבלו הצעה במחיר קידום מיוחד.  כעת, כאמור, הם יצטרכו לחכות ארבעה חודשים נוספים.

עם זאת, לקוחות AT&T שישלימו שישה חודשים של החוזה שלהם בחברה, יוכלו לקבל הנחה קטנה במידה וירצו להחליף לציוד חדש. אבל, הם יקבלו את ההנחה רק אם יחתמו על חוזה חדש בן שנתיים, שייכנס לתוקף ברגע קבלת הטלפון. החברה לא פרסמה מה גובה ההנחה שתינתן, אך היא תהיה קטנה באופן משמעותי ביותר משיעור ההנחה שמקבלים כיום עם רכישת מכשיר חדש והצטרפות לשנתיים.

אם ניקח לדוגמה את ה-iPhone 5, אותו מוכרת החברה במחיר של 199 דולרים ללקוחות חדשים, נבין שמדובר בהנחה משמעותית, לעומת תג מחיר של 550-650 דולרים עבור מכשיר מדור חדש בארצות הברית.

"אנחנו מיישרים קו בכל הנוגע לזכות שדרוג המכשירים עם החוזה לאלחוטי הסטנדרטי שלנו – לשנתיים", נמסר מהחברה. יש לציין שמדובר במהלך דומה לזה שביצעה המתחרה ורייזון (Verizon), לפני כחודשיים.

השינוי במדיניות שדרוג המכשירים חל על כל מי שהחוזה שלו פג במרץ 2014 והלאה. מהחברה נמסר שלא יהיה שינוי במדיניות ה'טרייד-אין' שמציעה החברה – 100 דולרים הנחה עבור טלפונים חכמים בני שלוש שנים לכל היותר, במצב עבודה תקין, וכן אפשרות להשתמש ברשת בכל טלפון GSM שאינו נעול. בנוסף, מי שירצה לשדרג ולשלם מחיר מלא על המכשיר שלו, יוכל לעשות זאת כמובן בכל עת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים